Kaiman

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 317
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kaiman

  • Rang
    Fitnessblogger

Profilinformasjon

  • Kjønn
  1. Takk for hjelpen! Er planen at det skal være liv her inne igjen, eller er du her for å hjelpe med å hoppe over bord?
  2. @HanneMari Egmont
  3. @HanneMari Egmont kan du ta bort loggboken min?
  4. Jeg liker godt Star Nutrition Whey 80. Hvordan skal man finne ut om en liker noe? Hva gjør du med resten om du ikke liker det? Ta det uansett og la være å kjøpe den flere ganger.
  5. https://nhi.no/kosthold/ernaring/aspartam-kunstig-sotningsmiddel/
  6. Mer snadder: http://www.bodymag.no/burde-du-gjore-kardio-lavt-moderat-eller-hoyt-tempo-bodymag-undersoker
  7. Ellers vil jeg anbefale racketsporter, svømming og aerobic.
  8. http://fitnessbloggen.no/forbrenn-mer-fett-med-hiit-trening/ Men ønsker du legge deg på et ganske konstant mosjonistnivå ved siden av styrken du liker best, og for jobben, er det fint med en dag intervall og en dag som er kontinuerlig i uken. 70-80% av maks puls.
  9. Har du prøvd svømming?
  10. Yes, samt variere med de tre forskjellige grepene
  11. Samt, bruk målband og speil istedenfor vekt.
  12. Bra zmurph! + Så lenge det ikke er overflod av søtsaker, skal du ikke være redd for å kose deg innimellom. Du forbrenner jo en del uansett. Tren deg frisk, ikke bli syk av trening.
  13. Hva ønsker du, og hvor mange dager vil du bruke i uken?
  14. Trådstarter lurer ikke på om hun skal bytte program, men fortsette med fullkropp, uavhengig av hvilket program, eller starte med splitt. Spørsmålet er hvor mange dager i uken du ønsker å trene. Det å trene splitt vil gi deg erfaring med trening, og kanskje du finner tilbake til fullkropp igjen senere. Det finnes flere forskjellige fullkroppsprogram, så det går fint an å fortsette med fullkropp og bytte litt på program. Det gjør jeg. Meget god erfaring med fyrstikkprogrammet. Vært flere typer a-b program, 5x5 og nå kjører jeg supersettprogram. Bytting av program er godt for motivasjon, og ved stagnering som @HenrikWL nevner også. Så hvor mange dager ønsker du å trene? 1-3 dager anbefales fullkropp.
  15. legg til supersett i økta, gjerne flere også