Kaiman

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 305
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Bra zmurph! + Så lenge det ikke er overflod av søtsaker, skal du ikke være redd for å kose deg innimellom. Du forbrenner jo en del uansett. Tren deg frisk, ikke bli syk av trening.
  2. Hva ønsker du, og hvor mange dager vil du bruke i uken?
  3. Trådstarter lurer ikke på om hun skal bytte program, men fortsette med fullkropp, uavhengig av hvilket program, eller starte med splitt. Spørsmålet er hvor mange dager i uken du ønsker å trene. Det å trene splitt vil gi deg erfaring med trening, og kanskje du finner tilbake til fullkropp igjen senere. Det finnes flere forskjellige fullkroppsprogram, så det går fint an å fortsette med fullkropp og bytte litt på program. Det gjør jeg. Meget god erfaring med fyrstikkprogrammet. Vært flere typer a-b program, 5x5 og nå kjører jeg supersettprogram. Bytting av program er godt for motivasjon, og ved stagnering som @HenrikWL nevner også. Så hvor mange dager ønsker du å trene? 1-3 dager anbefales fullkropp.
  4. legg til supersett i økta, gjerne flere også
  5. hvorfor vil du erstatte den?
  6. Bli varm, for så å la være å tøye lysken. Den er som en strikk, og blir det sliten og slapp er det ikke smart å tøye den enda mer. Sykle, svømme eller lett jogging for å bli varm, og ikke tøy ut lysken. Den har godt av å være i de bevegelsene, så bygger den seg sterkere etterpå under hvilen.
  7. Om du ikke har sett dem
  8. kan ikke hjelpe deg så mye men fant dette når jeg søkte bursa og kne: http://www.kiropraktor-oslo.no/Kneet/Bursitt-i-kne/
  9. Du sier du har hatt vondt i lang tid, har du ikke oppsøkt annen hjelp enn den her nå?
  10. når bare noen få ute er inne, trengs det ingen markering (old school). men når så mange ute er inne så følger det med mye geografisk som f. eks. territorium, rangering og alle de romlige forhold ellers.
  11. Vil du ikke heller høre hva som gjør det lett å opprettholde en god og stabil treningsvane?
  12. Ser ut som du er litt viederekommen utifra markløft. Da er vel meningen å ha annenhver uke med toppsett. Lest her: https://myrevolution.no/blogg/5x5-et-program-for-styrke-og-muskelmasse-med-auto-regulering/
  13. Uten noen egen husregel så er det lov å filme og ta bilder til eget bruk, men så fort det skal publiseres så kreves det godkjenning av de som eventuelt er blitt med ufrivillig.
  14. Noen skader på skulder fra før?
  15. kan du legge ut video med kameravinkel forfra?