Kaiman

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 297
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. kan ikke hjelpe deg så mye men fant dette når jeg søkte bursa og kne: http://www.kiropraktor-oslo.no/Kneet/Bursitt-i-kne/
  2. Du sier du har hatt vondt i lang tid, har du ikke oppsøkt annen hjelp enn den her nå?
  3. når bare noen få ute er inne, trengs det ingen markering (old school). men når så mange ute er inne så følger det med mye geografisk som f. eks. territorium, rangering og alle de romlige forhold ellers.
  4. Vil du ikke heller høre hva som gjør det lett å opprettholde en god og stabil treningsvane?
  5. Ser ut som du er litt viederekommen utifra markløft. Da er vel meningen å ha annenhver uke med toppsett. Lest her: https://myrevolution.no/blogg/5x5-et-program-for-styrke-og-muskelmasse-med-auto-regulering/
  6. Uten noen egen husregel så er det lov å filme og ta bilder til eget bruk, men så fort det skal publiseres så kreves det godkjenning av de som eventuelt er blitt med ufrivillig.
  7. Noen skader på skulder fra før?
  8. kan du legge ut video med kameravinkel forfra?
  9. Tørrvarer av bønner og erter som kokes opp i større mengder av gangen, er et fint ekstra tilbehør på tallerken. Overskuddet av kokingen kan legges i oppbevaringsboks og ligge i kjøleskapet.
  10. Starter først med denne jeg: 2mm, tenk terping av teknikk på treningen.
  11. Denne tråden skal brukes til å legge ut sider fra webben som kan være til nytte for treningen vår. Nyere forskning, feiltrening, kosthold, rett og slett en tråd som skal gi oss innovasjon. Håper og ønsker at det kommer mye snadder her. Knowledge is power package!
  12. Arkivet til dette forumet er ganske stort, og det ligger mange inspirerende logger her inne. Fitnessbloggen har mye "local buzz". Jeg liker plassen og dere som er her inne, og vil fortsette å bruke den. Fight or flight!
  13. Tommel opp for fullkropp.
  14. http://fitnessbloggen.no/forbrenne-fett/ http://forskning.no/forebyggende-helse-trening/2011/05/treningen-som-fjerner-fettet Litt lesestoff i hvertfall. Legger også til et hint når det gjelder lavintensiet: gå! + Det å gå gir mindre sjans for belastningsskader om du skulle ha litt for tung kropp, enn å påføre kroppen tunge løpesteg. Muskler er lette. Når det gjelder motivasjonen så er det opp til deg å få økter til å være godt. Trener du for å bli noe spesielt, eller er det en veldig aktiv avkobling. Finn ut hvilken trening som er den harde, og hvilken som er god avkobling og styr intensiteten og gleden. Er alt tøft og vanskelig: fake it until you become it. Ellers gir jeg deg skryt for den nedgangen i kg du har hatt. Kanskje på tide å gå over til målebånd og speil isteden for vekta.