Gå til innhold

joamoe

Medlemmer
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Olimp Max Mass 3XL

    Hei, bare lurte på om det var noen som hadde noen erfaringer med Olimp Max Mass 3XL? Ser det både er proteiner og kreatin tilsatt i tillegg, betyr det at jeg ikke trenger å ta creatin og proteinpulver i tillegg til dette isåfall? https://www.proteinfabrikken.no/opp-i-vekt/malsetninger/max-mass-3xl-6kg.html Takk på forhånd!
  2. Gainer

    Halla! Prøver å legge på meg nå, og har regnet litt på det og kommet fram til at jeg trenger litt over 3000 kalorier om dagen ish. Prøver å spise så mye jeg kan, men ser nå at det blir litt vanskelig på travle dager. Men har lest litt om såkalte "gainere" i det siste, både positive og negative ting. Så det jeg lurer på er om dette er noe jeg kan bruke de dagene jeg ikke får i meg alle kaloriene? Isåfall, har noen en type å anbefale? Eller er det bare masse sukker?
  3. Trene hver dag?

    Okei, Day 1 - 4x8 Squats Bench Press Pullups Military Press Barbell Curls Ab Roller Day 3 - 5x5 Deadlifts Bent Over Rows Dumbbell Incline Bench Press Lateral Raises Dumbbell Tricep Extensions Hammer Curls Day 5 - 3x12 Lunges Dips Chin-ups Push Press Seated Calf Raises Plate Twists Fant dette programmet på nettet, ser det greit ut? Er hovedsaklig ute etter å øke muskelmasse.
  4. Trene hver dag?

    Hei! Har trent nå i 4 måneder, og syntes det er ganske digg å gå på studioet. Men det jeg lurte på er om det er noen "splits" som tillater at du trener hver dag? Eller vil dette ødelegge for progresjonen? Har kjørt følgende program til nå: Dag1: Bryst, biceps Dag2: Rygg Dag3: Triceps, skuldre Dag4: Bein Repeat Er det bedre for meg å legge inn noen hviledager i mellom treningene, evt har dere en link til et bra treningsprogram for en ganske fersk fyr som har trent i 4 månender?
  5. Program for nybegynner

    Okei, takk! Har du noen tips om noen konkrete programmer? Så meg ut et program jeg fant her på siden som jeg skulle kjøre 3 ganger i uken med følgende øvelser: Er dette greit, eller bør jeg legge til/endre noen øvelser? Knebøy 3 8-10 Benkpress med manualer 3 8-10 Sittende roing 2 8-10 Arnoldpress 2 8-10 Nedtrekk foran 2 8-10 Ez-bar curl 2 8-10 Nedpress 2 8-10 Planke
  6. Program for nybegynner

    Hei! Jeg begynte å trene for omtrent 2 måneder siden men klarer ikke helt klok på hva som er best når du er såpass fersk som meg. Er i hovedsak ute etter å bygge muskelmasse. Leser noen plasser at å trene en muskelgruppe hver dag er best, mens andre steder leser jeg at det er best å ta hele kroppen, så klarer ikke helt å bli klok på dette her. Så det jeg lurer på er bare 1om noen kan si meg hva som er best for meg når jeg er såpass fersk, og er hovedsakelig ute etter muskelmasse. Er 1.82 og 71 kg om det har noe relevans. Har mulighet til å trene 5 dager i uken.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her