Gå til innhold

legendo

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Skinnyfat

    Fullkropp eller split for en som er ganske ny i gamet?
  2. Ahh. Hvilken kalkulator bruker du for å finne ut hvor mye kcal du må ha i deg for nok vedlikehold/underskudd?
  3. Går det? Sett og lest litt på div forums, der er det flere som skal ha fått det til. Hemmeligheten er da å spise høyt proteinintakk, og redusere på fettet og drittmaten, samt løfte veldig tungt. Tycks?
  4. X-Size programmet spørsmål

    Har kjørt det X Size programmet nå og funker ganske bra, bortsett fra at jeg ikke klarer å ta så sykt mye vekt når jeg kjører triceps og bryst på samme dag, vanlig? Jeg tenker da å erstatte tricepsen med biceps, så får jeg tatt i mye mer på brystet og. Tycks? Dag 1: tung overkropp Ha ca 3-4 min pause mellom hver øvelse og 2 min pause dersom du supersetter. Benkpress variant. 4 sett 4-6 reps. Pendleyrow, t-bar row eller kabelroing. 4 sett 6-8 reps Pushpress, skuldepress eller sittende skulderpress alle med stang. 3 sett 4-6 reps Pullups, chins eller nedtrekk. 4 sett 4-6 reps Smal benkpress eller dips. 3 sett 4-6 reps Men hvordan får jeg gjort det? Dette er for mandag. Men vil helst unngå å erstatte tricepsen.
  5. Hva spiser dere, til frokost, til lunsj, til middag og til kvelds? Og hvor mye kcal totalt er det i maten?
  6. X-Size programmet spørsmål

    Må jeg spise i overskudd om jeg vil ha en strammere kropp? Jeg spiser i litt underskudd/vedlikehold nå? Å spise i bulk for meg fører til enormt mere fett legger seg rundt magen.
  7. X-Size programmet spørsmål

    Aha ok. Bruker du proteinpulver, er det bra? Kommer til å slite litt med å få i meg 150+ gram proteiner med bare mat, er student.
  8. X-Size programmet spørsmål

    Så jeg må selv justere vekta ned noen kg ned, selvom jeg klarer å ta like mye kg på tung som på middels?
  9. X-Size programmet spørsmål

    Men gutter. Hvorfor er det 3x6 på tung overkropp, mens det er 3x12 på middels tung overkropp? Er det ikke nærliggende å tro at det skal være tyngre på tyngre-dagen?
  10. X-Size programmet spørsmål

    Null stress, har trena før så det er ikke sånn at jeg er helt fersk. Men jeg tenker å få en strammere kropp samt at jeg fjerner litt fett, og da tenker jeg at maks 2300 kcal er bra, over blir jeg bare enda feitere. Men har du noen tanker om proteinintaket her? Bør jeg sikte meg på 2 gram pr kg? Veier 85 kg.
  11. Hei! Kom over det X-Size programmet og det ser svært lovende ut, tenker å kjøre det. Men er det slik st man må være i overskudd for p kjøre det? Jeg har endel fett på kroppen, og lite muskelmasse, så bulk bil bare gjøre meg enda feitere i form av fettmasse. Tenkee kanskje 2000-2300 kcal.
  12. Skinnyfat

    Hei! Ja alt er mulig, selvom ja det hadde vært ideelt det du nevner der Å bulke nå er helt uaktuelt, har gjort det før, og var et helvete å bli kvitt all fettet, selvom jeg jo ble større. Det jeg tenker nå er å løfte 4 ganger uka, 2200-2300 kcal(maintance), få i meg mye proteiner - 180+ gram, samt kutte ned på karbs. Høres det bra ut? Programmessig har jeg falt litt for en split, synes det ser veldig mye morsommere ut, dette programmet her jeg tenker å kjøre: Mon(chest/triceps) - DB Chest Press, BB Incline, Weighted Dips, Cross Overs, Triceps Pulldown. 15 sets. Tue(rhoenboids/biceps) - Pendlay/T-Bar Rows, Cable Rows, DB Rows, Hammer Curls, Preacher Curls. 13 sets. Wed - Day off Thu(Lower back) - Deadlift, Front Squats, Lunges, Ham Curls, Calf Raises. 17 sets. Fri(Shoulders/Lats) - DB Press, Weighted Pullups, Front Raises, Lat Pulldown, Face Pulls. 15 sets. Gjerne si hva du tenker om det
  13. Skinnyfat

    Skal trene 4 ganger uka, man-tir-tor-fri, fri onsdag og helgene. Motivasjon er null stress, har løfta litt før, men så kom sommeren og jeg falt litt ut Men jeg lurer på noen ting til, proteinmessig, bør jeg legge meg på 2 gram pr kg? Det vil være 200 gram for meg? Tenker også å kutte ned KRAFTIG på karbs, hørt at det bare gjør deg feitere.
  14. Skinnyfat

    Og skal jeg gå for fullkropp eller split program?
  15. Skinnyfat

    Hei. Er en kar i 20 åra som skal starte med styrke. Er slank, med klær, uten klær har jeg en slapp og dvask kropp. Når jeg sitter så synes fettvalkene ganske tydelig, pga lav muskelmasse og høy fettprosent(25-30). Jeg ønsker meg en stramma kropp frem til sommeren, er villig til å gjøre alt. Har trena litt styrke før, men ga meg etterhvert. Er ikke feit, men kroppen har lite muskel på seg som gjør at den ser dobbelt så feitere ut enn den der. Det jeg lurer på da, er det noen spesifikke programmer jeg bør kjøre? Matmessig tenker jeg å legge meg på 200 gram proteiner og minske KRAFTIG på karbs, er rundt 185 og 84-85kg.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her