Gå til innhold

Diesel

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Treningsprogram

    Jeg tror det handler litt om interesse også. Mange som har pt ønsker å se bra ut og er ikke så int i hvorfor eller hvordan man kommer dit så lenge det funker.
  2. Treningsprogram

    Jeg tenker pt’en har sagt hun ikke skal trene de samme musklene to dager etter hverandre. Om man kjører fullkroppsprogram så er det greit med en dag i mellom.
  3. Treningsprogram

    Ja jeg loggfører alt i et ExCeL ark og når jeg mestrer den første rep øker jeg i styrke eller rep avhengig av oppsett neste gang. Så er f.eks 90 i markløft og 55 i facepull.. men har fortsatt mye å gå på. Forskjellige antall rep i programmet er satt opp med tanke på at få rep gjør at man løfter tyngre og øker styrken i musklene, mens de med flere rep øker jeg volumet ( tror jeg i allefall) så når jeg tar 3*10 mark har jeg i utgangspunktet lettere vekter enn økta med 4*5.
  4. Treningsprogram

    Jeg bruker ca to timer fordi jeg trener mens jeg venter på barnas aktiviteter. På de to timene varmer jeg opp, trener og tøyer. Kunne sikkert trent mer effektivt og gjort unna på kortere tid. Målet med treningen er å bli sterkere. Programmet er ikke så ulikt det pt’en min satt opp for meg, men jeg har valgt å dele opp noe for å tilpasse de øvelsene jeg har «påstartet» til min timeplan, også har jeg lagt til litt men ikke så mye. Men jeg har ikke noe spesifikt mål om å makse i en spesifikk øvelse, ikke noe plan om vektnedgang heller. Jeg liker å trene fordi det tømmer huet også har jeg En sykdom som gjør at jeg må trene for å ikke bli sengeliggende.
  5. Treningsprogram

    Det er derfor jeg ikke har fullkropp økt 1 og 2 fordi de er ment til å ha to dager etter hverandre. Noen av øvelsene er baseøvelser men jeg føler ikke jeg trener armer spesielt mye ved å ta markløft. Annet enn grepet mitt vel og merke.
  6. Treningsprogram

    Jeg prøver å lage mitt første treningsprogram. Har de siste 6 mnd trent med program men det er det ikke jeg som har laget. Så nå vil jeg prøve meg frem selv. Programmet er satt opp med tanke på at jeg trener på faste dager, hvorav to er rett etter hverandre og en er hjemme. Jeg har satt sammen øvelser jeg liker, øvelser jeg kjenner meg trygg på selve teknikken og prøvd å dekke hele kroppen. Jeg trener to timer om gangen og synes det er passe for meg. Innspill? Er det for mye eller noe jeg burde hatt med, tatt bort?
×