Gå til innhold

trengeråfåbedrekropp

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om trengeråfåbedrekropp

  • Rang
    Nykommer
  1. Styrketrening og matplan

    Supert! Tusen takk.
  2. Styrketrening og matplan

    Hei! Jeg er ny i forumet og trenger hjelp til treningsprogram og matplan. Jeg har trent i flere år allerede, mest spinning og fjellturer. Litt kettlebells, men lite styrke. Lungekapasiteten og hjertet er sikkert i toppform, men kroppen min bærer ikke preg av det utseendemessig. Jeg er ikke så veldig overvektig, men ønsker å gå ned noen kilo og stramme opp kroppen. Har en lite vedheng nederst på magen, etter tre keisersnitt og drømmen er å få bort dette. Serogså med misunnelse på alle med flotte, tonede overarmer og stramme mager/lår. Det vil jeg også ha! Er lei av å føle meg blubbete og dvask. Jeg trener nesten hver dag, men gjør tydeligvis noe feil siden det ikke vises på kroppen min. Om noen kan hjelpe meg med en matplan og styrke for nybegynnere, blir jeg utrolig takknemlig og glad. Jeg er 170 cm høy og veier fra 70-73 kg (jojoslanker), men vil ned til 65 (helst 60, men la oss være realistiske). Jeg registrerer alt jeg spiser og holder meg som regel under 1600 kalorier, men er litt for svak for sjokolade og spiser nok mer middag enn jeg tror (jeg har barn og vil ikke at de skal se at jeg slanker meg, så jeg tar det på øyemål). Jeg er veldig flink til å være sunn i ukedagene, men så kommer helgen og fråtsingen begynner.. Håper noen har lyst til å hjelpe!
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her