Gå til innhold

AliAhmad

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Haha! Nå blir jeg skeptisk når du sier at du syntes det er helt sinnsykt, men jeg prøver også er det jo som du sier bare å justere hvis det blir veldig mye. Målet er bygging ja også ivareta en grei styrke. Gir det to uker også ser vi hva som skjer Takk for feedback og god helg!
  2. Hei Henrik, Takk for svar Jeg har vel trent aktivt siden jeg var 18-19 og er 30 nå, men ekke noe veldig stor eller noe. Er i bra form og holder fettprosenten lavt og kondijson på plass også. Det jeg tenker mest på er kanskje om det er fornuftig sammensatt mtp på øvelser og om volumet blir for stort. Grunnen til at jeg ikke gjør det med mage er at det er repeteisjonsområder jeg har hatt best erfaring med dem kontra de andre som jeg liker å bytte mer på. Hah enig at den tunge dagen kan bli litt mye. Kanskje justere det ned til RPE 8 også kutte ned til -20% på den AMRAP'en. Tror det er mer overkommelig.
  3. Hei! Tenkte jeg skulle poste noe jeg har lyst til å prøve fremover også se hva dere syntes. Det jeg har tenkt er: Mandag: Vekter Tirsdag: Intervaller Onsdag: Vekter Torsdag:Intervaller Fredag:Vekter Jeg har en stund trent med en split, men har lyst til å prøve å trene med fullkropp 3 x I uka. Det jeg har tenkt er at Mandag og Onsdag har mer focus på høyere frekvens og tyngre løfter tyngre på fredag. Da har jeg helgen til å hente meg igjen fra den tyngste økta. 3 x 6 til 8 + 3 betyr: 3 sett med en vekt som jeg klarer 6 til 8 reps og kjører først f.eks 7 reps også 3 reps til jeg ikke klarer 3 mer. 6 Reps @ RPE 9 - 10% betyr at jeg kjører sett med 6 Reps til jeg når en vekt jeg syntes er tung også tar jeg av 10% av den vekta og kjører 1 x maks på det settet og den vekta. Det jeg lurer på er hva dere tenker om volum. For mange sett? For få? Øvelsene har jeg valgt mest ut ifra hva jeg trives med og hva jeg selv syntes funker veldig bra, men tar gjerne innspill. Har vurdert å spre de tunge settene utover dagene istedenfor å ha 1 tung dag med f.eks tunge squats og deadlifts...det kan bli mye.
×