Gå til innhold

bhb

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1
  1. Tusen hjertlig takk for respons!! Kjenner jeg er så motivert og gleder meg til å starte 😊 Har gått til innkjøp av trening og matdagbok, så det blir litt lettere å holde oversikt. Dette er ca hva jeg spiser iløpet av en dag, ser det greit ut? (Hva bør jeg ligge på kcal messig i forhold til trening og målsetting?) Frokost: havregrøt laget på 50/50 melk og vann, peanøttsmør, kanel og rosiner. Eller eventuelt 2 knekkebrød med pålegg. Lunsj: 1 banan og 1 skyr, eller eventuelt 2 speltlomper med philadelphia light og skinke. Middag: 1 vanlig porsjon middag Etter trening: 1 banan Kvelds: 2 speilegg med 2 skiver skinke og gulost + litt ketshup.
  2. Jente på 24 år, 1.69 høy, 62 kg som er drittlei av å føle seg dritt. En forandring må til - en livsstilforandring. Aldri hatt en fot innforbi et treningssenter, men har vært aktiv på mine yngre dager. 😅 Har en aktiv og stressende jobb, så tenker det er lurt å komme seg på et senter for å koble ut. Har det siste 6 mnd lagt på meg 10 kg, og det er 10 kg for mye. Prøver å spise variert og sunt, men blir desverre fort forvirret av alle artiklene ute på nett om hva som er sunt og ikke. Kostholdstips tas imot med stooor takknemlighet! Målet mitt er å komme ned i fettprosent (vekt driter jeg i), stramme opp kroppen og bli sterkere. Ser for meg at jeg kjører full kroppsprogram 3 ganger pr uke, og 1 - 2 ganger på møllen pr uke. Usikker på hva som er lurest av intervall eller langkjøring. Noen som er mer erfaren enn meg, som vil gi meg noen tilbakemeldinger?
×