Gå til innhold

susanne98

Medlemmer
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1
  1. Ryggtrening

    prøvd pendlay row?
  2. Hvor mange måltider spiser folk om dagen?

    Spiser alt fra 2 til 5- passer bare på at jeg har spist et måltid med mye karbohydrater før trening. De dagene jeg jobber dobbelvakter spiser jeg to måltider (får i meg altfor lite da), og tar det igjen neste dag
  3. When to eat

    Spiller ingen rolle, enkelt og greit
  4. Julie rafoss har gode kostholdsplaner
  5. Øke kaloriinntaket..

    Får du ikke i deg nok en dag så sleng i deg litt nøtter forresten, har redda meg maaaange ganger (eller sjokolade da, fordi sjokkis er digg)
  6. Øke kaloriinntaket..

    Du er 170 og 55 kg Da jeg veide 60 kg var jeg markert. Jeg er jente. Og 160 høy nå som jeg ikke fikk i meg noe mat, ble jeg tynnfeit og vekta sier nå 48 kg. Hvorfor spiser du ikke karbohydrater forresten? Og tro meg, på 55kg kan du kose deg med pizza og kake uten å få dårlig samvittighet
  7. Vannvekt spiller og en rolle. Ikke gidd å bruk tid å tenk på vekta når du faktisk får resultater. Plutselig går man på en smell
  8. Hvorfor tenker du på vekta når du får resultater?
  9. Erfaring..

    Jeg har flere tightser derfra - de er det bedriten kvalitet på. Eneste grunnen til at jeg fortsatt kjøper er fordi det er de eneste tightsene jeg er fornøyd med i passformen. Har 2 hettegensere og en jakke, de er gode derimot og har tålt veldig mye. Mange er imot gymshark fordi "alle skal ha det", men det hadde vært fint om folk begynte å blåse i hva andre trente og ikke dømme dem etter klesvalg
  10. Markløft

    Ville ikke gått så langt bak da en slik hyperextension kan føre til skade
  11. Markløftsprogram

    .
  12. Markløftsprogram

    I conventional merker jeg hamstrings er utrolig stive, noe som gjør meg helt låst i ryggen. (kan godt hende jeg har svake hamstrings også. Merker jeg synes sumomark er morsomst, da gleder jeg meg som en liten unge til økta
  13. Markløftsprogram

    Hei Er på jakt etter et program som fokuserer på å få meg sterk i markløft (og generelt). Men jeg har en del skulderproblemer. Benkpress funker ikke (kan heller ikke gjøre øvelser med henda over hue) Vet ikke helt foreløpig ang knebøyen, gjorde vondt sist jeg prøvde. Men skal på trening på søndag og kan sjekke da Vurderer starting strength, men er noe av det jeg ikke kan gjøre Eventuelt: hvem er flinke til å lage program som jeg kan betale for å fikse? For å representere min svakhet: 70kg er det jeg har maksa i markløft (venter foreløpig på MR time for å se om jeg kan fikse skuldra )
×