Gå til innhold

trumfen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Mitt kostholdplan

    Hei Jeg bruker ca 4 tusn i mat i mnd. Her tør jeg ikke å skrive noe eksakt. Men, tror jeg bruker rundt den summen der. Men skal jeg være ærlig så følger jeg godt med på tilbud på fisk/kjøtt.
  2. Den e god Fikk en litt annen vinkel når du skrev se på måned-til-måned Takk for svar!
  3. Så du mener det er bare å kjøre på med en knallhard økt og deretter reise ut samme kvelden? Kan si jeg har vært ute 3 ganger i år. Men frister ikke, mer for venner sin skyld. Men poenget mitt er at... Du forgifter jo kroppen å bryt den ned med alkohol, er det så lurt å ta en knallhard økt samme dagen og bryte musklene skikkelig ned?
  4. Mitt kostholdplan

    Heisann! Her har dere en oversikt over mitt kosthold som jeg kjører pr.dag i dag. 3250kcal. Jeg synes dette funger veldig bra, og har veldig god effekt Nå tenker jeg ikke over at jeg følger en plan lenger, nå har det blitt en livsstil Men har dere noen forslag, så gjerne kom med det Måle mitt med dette er å bygge, men samt beholde bitte litt av den "fine forma" noe vi kaller "LeanGain" i dag ....Siden sommeren er over så grubler jeg litt på og øke til 4000kcal for dagen. Å heller gå ned att over jul (Dette er en skreddersydd plan på hvordan jeg lever livet, jobber osv.) Frokost: Alternativ 1: Ca 625 kcal Alternativ 2: Ca 634 kcal Alternativ 3: Ca 626 kcal 6 grove knekkebrød med makrell i tomat eller mager smør-ost med agurk ,tomat eller paprika 1 glass 2,5dl appelsinjuice 1 kopp kaffi Havregrynsgrøt 450 gram 20 gram rosiner, sukrin, 10 gram vita hjertego smør, kanel og 2 bananer 1 kopp kaffi 3 grove skiver med vita hjertego smør og 4 egg kokt,stekt eller omelett. tomat, agurk, paprika ved siden av. 1 kopp kaffi Mellommåltid: Alternativ 1: Ca 460 kcal Alternativ 2 : Ca 480 kcal Alternativ 3: Ca 480 kcal 2 tunfisk bokser (120gram) (varm eller kald) med 600gram (stekt, kokt eller råe grønnsaker) 4 knekkebrød med vita hjertego smør med 4 egg Valgfri salat med 100 gram kylling + 2 banan Lunsj: Alternativ 1:Ca 624 kcal Alternativ 2: Ca 652 kcal Alternativ 3: Ca 640 kcal 1 boks(300gram) mager kesam(vanlig eller vanilje) med 40 gram cashew nøtter + 1 banan Kan også tilsette funlight eller zeeroh saft for smaken sinn skyld 2 skyr yoghurt (160 gram) og 2 banan 5 Speltlomper med 200 gram kylling eller skinke og salat med 100 gram mager smørost Middag: Alternativ 1: Ca 1113 kcal Alternativ 2: Ca 1117 kcal Alternativ 3: Ca 1113 kcal 300 gram Kylling eller svinfilet 200 gram med ris og 300 gram grønnsaker. 50 gram vita hjertego smør smeltet 300 gram Torsk med søtpotet 350 gram og 300 gram grønnsaker. 50 gram vita hjertego smør smeltet 300 gram Biff med 400 gram poteter og 300 gram grønnsaker. 50 gram vita hjertego smør smeltet Kveldsmat: Alternativ 1: Ca 420 kcal Alternativ 2: Ca 400 kcal Alternativ 3: Ca 420 kcal 2 grove skiver med med vita hjertego smør og 3 egg kokt,stekt eller omelett. tomat, agurk, paprika ved siden av. 1 boks mager kesam(vanlig eller vanilje) med en 30 gram cashew nøtter. Kan også tilsette funlight eller zeeroh saft for smaken sinn skyld Havregrynsgrøt 600 gram 20 gram rosiner 20 gram vita hjertego smør Sukrin og kanel
  5. Hva er folkes mening om en trener på lørdags morgen og deretter skal f.eks i 30års dag på kvelden? Hva er det en burde gjøre? Burde en trene i det hele tatt? Istede for å ta en knallhard økt der hvor du kjører på, så kjører jeg en lett økt med baseøvelser. Så det ikke blir så forferdelig påkjenning på kroppen når kvelden kommer og øl blir inntatt. Jeg tenker litt slik: Det er ikke nødvendig å bryte ned "veldig" mye når en skal "forgifte" kroppen og kroppen skal få sin restitusjon etter treninga og festen. Bedre med ei lett økt en ingenting. Det er sånn jeg gjør det, vet ikke om det er riktig, men det føles riktig å kjøre det sånn Heldigvis er jeg ikke ofte ute
  6. Tilbake i trening😁

    Når jeg har vært syk.... ...Og skal på trening igjen, så sørger jeg for at kostholde,formen og energien er på plass. Er ikke vits å dra på trening om kroppen ikke har fått hentet seg inn og ikke er i sitt beste ess. Og da kjører jeg normal rute der hvor jeg startet/slapp fra sist på plana. Men det kan hende jeg må gå ned 1-2-3kg på enkelte øvelser for å gjennomføre dem.
  7. Markløft

    Kunne du definert litt mer hvorfor det kan føre til skade og omfanget?
  8. Erfaring..

    Hehe! Tenkte mer på kvaliteten på merket. Lite ute etter klær som tåler mer en 2 vask uten at den forandrer fasong. Craft er definitivt en favoritt. Men, tenkte kanskje noen andre visste om like brukbare kle som ikke koster skjorta
  9. Erfaring..

    Noen som har erfaring med klesmerket GymShark?
  10. Markløft

    Heisann! Jeg har et spm ang markløft. Når en trener markløft så strekke en heile ryggen ut bakover når en løfter. Som på dette bildet her: http://d3w5369ycki0q.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/12/gripstrength-640x373.jpg Jeg trener slik, det er ikke noe problem med det. Men hvorfor går en så langt bak? Jeg får ofte stilt det spørsmålet om hvorfor jeg gjør dette. Jeg har sett mange fitness utøvere som gjør det, derfor gjør jeg også det. Har ikke noe grunn på hvorfor...
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her