Gå til innhold

Superspurv

Medlemmer
  • Innholdsteller

    287
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    10
  1. Går ikke ned i vekt

    Er fettprosenten ensifret så er det nok mulig, og man er en natty kroppsbygger, men for Ola Nordmann gjelder ikke dette.
  2. Går ikke ned i vekt

    Et vanlig menneske vil gå ned i fettprosent hvis det er en helt vanlig mosjonist, hvis personen ligger ca 10% i kaloriunderskudd. @LarsErik Hei, vil du møtes til en kaffe? n-no homo
  3. Jeg gidder ikke engang å lese dette. Hvor lite proteiner er for lite? Samtlige i familien min har en elendig diett og klarer kanskje å oppnå 0,5g proteiner per kilo kroppsvekt i beste tilfelle. Dvs at de spiser kanskje 30-40g proteiner ila en dag. Jeg har aldri sett noen av de fått blåmerker ut av det blå ila det 25 åra jeg har levd. Og dette kan umulig gjelde trådstarter også. Han tror ikke at 2g proteiner per kilo kroppsvekt er nok, så han spiser tydeligvis mer. Ellers så juger han.
  4. Men fortsatt ser jeg uendelig mye bedre enn deg ut. Og uansett hvor hardt du prøver så klarer du aldri å komme deg av flekken. - Hilsen en sofagris trollgutt.
  5. Gi meg navn og adresse så skal jeg ringe lege for deg. Dette høres farlig ut. Kjipt at hver gang du har "store planer" for å få verdens beste fysikk, ender det opp motsatt hver gang (: Lykke til. Forresten, det er ikke noe sammenheng mellom diett og blåmerker. Sorry.
  6. Går ikke ned i vekt

    Med resultater så mener du redusert fettprosent? Enkelt. Spis mindre. Selvom du spiser "sunt", så vil du fortsatt gå opp i fett hvis du spiser for mye.
  7. Kostholden min

    Helt fin ratio. Men så fryktelig mye proteiner.. 300 gram for en på 85 kilo?
  8. Ser ikke noe problemer med å kjøre dette annenhver dag. Kanskje han fyren du snakker om som mener at dette er "lite trening" har mange andre klienter som boler seg og trener hver muskelgruppe 2 timer per dag.
  9. Ned i vekt med samme vekt

    Hvis du ikke har sett radioresepsjonen, kan du se bort i fra denne (:
  10. Proteinpulver

    Nei du er ikke avhengig av proteintilskudd. Nei du klarer ikke å bevise det med forskning. Bare broscience. Tviler også på at det er proteinpulveret alene som gir deg kviter. Kviser er vanligvis hormonrelatert.
  11. Ned i vekt med samme vekt

    Next level snikskryt
  12. Øke kaloriinntaket..

    Nå syns jeg høyden var mer skremmende enn vekta til trådstarter (uten å gå til personlig angrep). Være stuck på 170 må være helt forferdelig " Spiser sunn mat, men også ganske mye mat, spesielt på kvelden. Da kan det godt hende at 4 brødskiver med skinke /cottage cheese og 2 knekkebrød med skinke + melk og proteinbar går ned i magesekken. " Altså, m8. Det her er et vanlig måltid for de som prøver å bygge. Spist 4 slike måltider om dagen så kommer du til å vokse mer.
  13. Noen flere som har hyperextended knee?

    Huff. Lurer på hvordan du kan bli norgesmester i men's physique når du har så mange handikapper. Du får lett blåmerker av å trene. Du har skjeve bein, og ansiktet ditt forandrer seg ved vektnedgang. #NM2018 !!!!!!!!
  14. Ned i vekt og markert kropp

    Ikke tenk så komplisert. Start med å spise mindre og det som er mer sunt. Deretter så øker du aktivitetsnivået. Brått har du gått ned 2-3 kilo på et par uker. Deretter justerer du matinntaket slik at dette er enda lavere, og helst også blir enda mer aktiv. Om man spiser rødt kjøtt på mandag og hvitt kjøtt på tirsdag er irrelevant her for at du skal få en lavere fettprosent. Tenk enkelt! Med tanke på høyde/vekt forholdet ditt sier det at du omtrent ikke har noe særlig med muskler. Jeg vil anbefale deg å gå på et styrkeprogram mens du går ned i vekt. Icecreamfitness 5x5 vil jeg anbefale.
  15. woobs? konfrontasjon?

    Det som jeg syns er morsomt her er at du føler så mye på at venninna di bruke et treningsprogram du har betalt for. Er du 16 år?
×