Gå til innhold

Superspurv

Medlemmer
  • Innholdsteller

    310
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    10

Superspurv vant dagen sist Oktober 4

Superspurv hadde mest likt innhold!

Om Superspurv

  • Rang
    Avansert medlem
  1. Noen som selger?

    Litt vanskelig å vite hva du mener når du ikke skriver hva du vil ha. Hvis det er bol du vil ha så er det ulovlig og du kan komme i fengsel hvis du blir tatt med det!!!!!!!!!!11!11 Med ditt yrke og din erfaring burde du klare å finne det du trenger her. Lykke til. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article9357027.ece
  2. Asymmetrisk kropp

    trådstarter, du er en som burde trene fullkropp splitt. 3-5 sett per muskelgruppe(eller 1 øvelse om du vil) holder i massevis hvis du trener dette hver 2. eller hver 3. dag.
  3. Tja, damer over 40? Gutter under 16?
  4. Er det Cornelis Elander som har sagt det eller? *sarkasme*
  5. +1 Enkelt fortalt og bra forklart. Problemet er å få de som virkelig trenger å se denne, til å faktisk se denne artikkelen.
  6. Kollagen, hvor,?

    Hvis du fortsatt ikke forstår noe, så gå til fastlegen din og fortell om problemene dine. Fraråder deg å kjøpe kosttilskudd for kollagen iallefall.
  7. Kollagen, hvor,?

    Poenget mitt er at lovlige kosttilskudd ikke vil gi noen gunstig avkastning for problemet ditt. (Det vil ikke virke). Deca / nandrolone vil fordi øke kollagensyntensen men er per i dag ulovlig fordi det er "bol". http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/002604959090089U
  8. Kollagen, hvor,?

    Kollagen er jo bindevev, som holder ledd sammen. Kollagen er ikke muskler, men det som holder musklene sammen blant annet. Har man "lite kollagen" kan man lett bli utsatt for belastningsskader. Jeg antar at dette er problemet ditt? Da kan du kjøpe den her feks: http://www.collagenplus.no/
  9. Kollagen, hvor,?

    Noen typer "bol" øker kollagensyntensen ganske heftig. Det vil ta rota av problemet ditt. Kjøper du dritt på apoteket kommer du i beste fall til å behandle symptomene. Synd det er ulovlig. Lykke til.
  10. Redusere muskelmasse

    Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin.
  11. Redusere muskelmasse

    Jeg har aldri opplevd at noen har for store legger/bein som ikke står i proporsjonene til resten av kroppen, men jeg har kanskje hørt hundre damer oppgjennom som klager på at de SYNES de har for store legger/bein. Hva med å trene resten av kroppen for å kompensere? Det er iallefall en dårlig ide å være på diett nå, eller bare slutte å trene helt.
  12. Programmet er bra, men enig at det ser kjedelig ut. Du må heller ikke ta 5x5. 3x5 holder i massevis. Hva om du har varianter av øvelsene slik at du bytter de ut annenhver gang.. feks markløft på dag 1, strakmark på dag 2 osv.
  13. Anbefaling - drikk under trening

    Kjøp den billigste PWO du finner i nærmeste butikk.
  14. Bli sterk på kaloriunderskudd

    Dog mye vanskeligere for jenter. Folk som har hastverk med å oppnå resultater kommer ingen vei. Ta en ting om gangen.
  15. Mat etter trening eller ikkje?

    Hvordan er det forresten å legge seg om kvelden hvis man trener til kl 10? For meg tar det flere timer før jeg blir rolig og avslappet nok til å legge meg. Karbohydrater skal visst hjelpe til med å få hjernen til og produsere melatonin
×