Superspurv

Medlemmer
  • Innholdsteller

    190
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    4
  1. Jeg regner med at myten lever (få reps=styrke, mange reps=muskelvekst) fordi det er det alle PTer og fitnesstjerner på youtube sier. Litt morsomt, folk ser rart på meg når jeg trener 2 reps med markløft med 95-100% av 1RM. "Hææ, hvorfor tar du ikke fler reps a? "
  2. "Hei xDDD, jeegh vil ha mest muglig opppmekrsomhet på face!!11!!"" Ikke prøv å pushe henne for hardt hvis hun er totalt uinteressert.
  3. Legger du inn en dag 5 med underkropp så har du PHAT programmet
  4. Beklager, jeg spurte Kimtony (:
  5. 1. Dette er helt feil. Det er kun de musklene som er aktive når man trener som har potensiale for å vokse. 2. Du øker testosteronproduksjonen midlertidig når du trener tunge baseløft. Denne er såpass midlertidig at du ikke vil gå noen ekstra effekt ut av dette. (Har man høyere konsentrasjon av testosteron i 30-60 minutter er dette alt for liten tid til å ha noe positiv effekt). 3. Gitt at punkt 2 er riktig (som for så vidt er feil), så ville brystkassa vokst fordi androgenreseptortettheten er større jo høyere opp man kommer på kroppen. Dvs hvis man har mye testosteron i kroppen så vil muskler som triceps, skuldre, traps og bryst vokse endel mer enn resten av musklene. 4. Jeg skumma gjennom videoen, den var ganske klein. Men øvelsen du refererer til er "Concentration curl". Da prøver man å ha mest mulig isolasjon på øvelsen som motvirker igjen hensikten at andre muskelgrupper blir påvirket.
  6. Du må først finne ut hva du virkelig vil. Deretter må du trene riktig for å oppnå dine mål. Også bør man fokusere på 1 ting om gangen. Det er her du misforstår litt. La oss ta ditt eksempel. Du vil ned i fettprosent, og du vil være mest mulig aktiv. Det virker også som du vil pushe deg hardest mulig også. Hvorfor slikt hastverk? Mitt tips er at du gjør 1 ting om gangen, og fokuserer på at du gjør dette riktig. Feks at du starter med å gå ned i vekt, deretter trener du opp kondisen, deretter kan du trene eventuell styrke i beina før du finner en fin kombinasjon på etter i etterkant. En løsning kan være fullkropp på mandag og torsdag, og cardio tirsdag, fredag og lørdag. Rart du ikke klarte å tenke deg fram til det selv Men selvfølgelig tenkte du ikke å trene fullkropp. Det er det jo bare raringer som gjør.
  7. Jeg regner med at dette her er bait, men jeg biter på. Kan du forklare meg hvordan brystet kan bli sterkere av bicepcurl?
  8. Hvorfor spør du om de samme spørsmålene gang på gang? Har du korttidshukommelse?
  9. Du vil miste noe styrke. Gjør du alt riktig kan du i teorien beholde alt.
  10. I værste fall har virkestoffet avtatt noe.
  11. Ser du på proteiner som noe mirakelgreier som bol?
  12. Hvem sier jeg skal gå ned 5 kilo? :^) Og åssen vet du at 5 kilo må akkurat ta 2 måneder? Du spiste 1000 kcal på 1 dag ja? Da mistet du nok endel muskler den dagen :^) Husk at kroppen din tar energi fra muskler før fett.
  13. Ja, rart det der. Det pleier å ta litt tid å deffe da. Jeg bruker omtrent hele våren på det hvert år for å komme til sommerkroppen.
  14. Hvorfor tror du ikke at du ikke kan legge på deg muskler på deff? :^) Proteinene du spiser blir til muskler også tar kroppen energien fra fettet :^^)
  15. Ja :^)