Gå til innhold

Buene

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 164
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1
  1. Søker 2 jenter til oppfølgning

    Hei! Kan jeg spørre litt om hvordan du setter opp øktene, og om man får ha innspill til hva man gjerne vil ha fokus på? Øvelser man liker og øvelser man ikke føler fungerer osv..? Hørtes litt gøy ut å teste for en forandring, men har en del erfaring så derfor jeg spør
  2. Teknikk i knebøy

    Takk @AinaE Må nok innse at jeg har gitt opp knebøyen litt for raskt de gangene det har stagnert. Tar til meg alle tips og gleder meg til å perse i bøy
  3. Teknikk i knebøy

    Tusen takk for tilbakemelding @Kjetil Larsen Skal fokusere på pustingen denne uka, og også prøve med bredere beinstilling! Kommer muligens en ny video her om jeg får filmet!
  4. Teknikk i knebøy

    Takk for tips @SterkARE Mye mulig jeg kan stå litt bredere. Skal prøve det ut neste økt!
  5. Teknikk i knebøy

    Tusen takk for grundig svar! Da skal jeg se om jeg får implementert knebøy i den andre beinøkta også. Den inneholder fra før av beinpress, rumenske mark og lårcurl. Tenker jeg da må ta knebøy først i hvertfall. Gode tips til matinntaket, skal tenke på det når jeg spiser framover! Setter pris på hjelpen
  6. Teknikk i knebøy

    Tusen takk for kritikk! Har følt meg usikker på øvelsen, og derfor hatt et langt opphold uten den. Innførte den igjen nå, og er fast bestemt på å ikke gi meg før jeg er sterk i øvelsen. Per nå trener jeg kun knebøy en gang i uka, men trener bein to dager i uka. Bør jeg ha med knebøy på begge dagene kanskje? Tenkte å se det litt an, men samtidig vil jeg jo gjerne ha resultater så fort som mulig! Maten kan jeg nok pushe litt ja, prøver for tiden å spise litt ekstra med mat (uten å følge en direkte matplan) Matinntaket kan se ut som dette (eksempeldag): M1: 40-50g havregyn, 1ts peanutsmør, 1dl ekstra lett melk, 30g proteinpulver M1: 4 lomper med 1pk skinke, kremost og grønt + 10-20g nøtter (liten neve) Mellom: minigulrøtter / eple / skyr M3: 75g(ukokt vekt) ris, 200g kylling, grønnsaker, kokosmelk M4: 1dl appelsinjuice, 100g kesam, 100gresk yoghurt, 200g bær + 1ss cocosa/liten neve nøtter På treningsdager spiser jeg et eple og bcaa før trening, og 4 riskaker + 30g proteinpulver etter trening. Bør kanskje få inn et litt bedre mellommåltid her.. Innspill? Edit: Skal filme forfra/bakfra neste økt, med litt tyngre vekter.
  7. Teknikk i knebøy

    Jeg har alltid følt at knebøy er en øvelse jeg aldri har fått helt dreisen på, og derfor har jeg heller ikke klart å bli sterk i knebøy (noe jeg gjerne vil!!). Lurer derfor på om det kan ha noe med teknikken min å gjøre.. Noen innspill? Tar i mot alt av tips og kritikk!
  8. Hjelp! Trenger tips og ideer

    Tror dette er veldig vanlig for mange, inkludert meg. Det eneste tipset jeg har er å trene med hantler/manualer! På så og si alle triceps-, biceps. og skulderøvelser Da vil det nok jevne seg mer ut!
  9. Forstår ja, jeg har fremdeles formsjekker hver uke og får retningslinjer videre av coachen min ang. trening og mat, men jeg legger opp treningen selv nå ut fra anbefalingene coachen gir meg - dette gjelder også maten. Har ligget godt i overskudd noen uker nå, og fikk faktisk beskjed om å spise mer om jeg klarer følger ingen strike plan som sagt, men spiser MYE og passer på å få i meg mest bra mat du får oppdatere på fredag!
  10. Hundetråd (voff voff)

    Gjør det ja, håper det fungerer Lykke til!
  11. Hundetråd (voff voff)

    Det er fult mulig, hunder kan ha slike perioder til tider - av ulike årsaker. Min hund har også det Hvilket fór gir du? Anbefaler å blande litt Hill's a/d ( http://www.hillspet.no/nn-no/products/pd-canine-feline-prescription-diet-ad-canned.html ) sammen med litt av det foret han vanligvis får, ettersom dette er veldig kaloririkt og rikt på protein som er VIKTIG dersom hunden får i seg lite. Tispa mi fikk dette i mange uker etter en alvorlig operasjon hun var gjennom samt at hun fikk bukhinnebetennelse i etterkant av operasjonen. Nekta å spise grunnet at hun var slapp og dårlig, og i tillegg kvalm av alle medisinene hun fikk flere ganger om dagen - så dette gikk ned med sprøyte etterhvertsom hun ble bedre, slukte hun alt Vet ikke om hunden din liker dette, men tenker at det er greit at han får i seg litt av dette når han først får i seg noe, siden det er så fullstappet med næring og proteiner. Det er forresten kun å få kjøpt hos veterinær
  12. Jeg spiser (masse) næringsrik mat, trener hardt for å forbedre fysikken min så mye som mulig fram til neste diettstart! Altså, jeg har med andre ord MYE mer mat på planen nå og trenger ikke følge den strikt så lenge jeg får i meg nok mat og nok proteiner - spiser gjerne mer utenom planen også selv om den er høy på kalorier Ikke det at jeg skal spise på meg masse unødvendig kilo, men skal prøve å spise nok til å få på litt mer masse de stedene jeg trenger det. Ut i fra bildene dine tror jeg ikke det vil være nødvendig å følge en konkurransediett helt fram til oktober/november, men nå vet ikke jeg hvilken "matplan" du har. Om du er enig med coachen din om å stille til høsten og gå all in for det, regner jeg med du har nok mat til å kunne bygge muskler frem til du behøver å starte konkurransedietten?
  13. Inspirerende video som fikk meg til å tenke - det er så fort gjort å gro seg inn i repetisjonsantallet som står på programmet slik at man ikke tar de to-tre-fire ekstra repsa selv om man egentlig hadde klart det. Godt å bli minnet på at repetisjonsantalle som er satt opp er noe man skal sikte seg inn på, men at det er lov å ta flere reps om man klarer Enig i det å ta seg helt ut på trening, men jeg for min del kan ta i som pokker uten at det kommer et brøl for hver repetisjon jeg utfører - individuelt
  14. Så morsomt, og ikke minst spennende - masse lykketil med jobben Jeg vet at det går.. er jo folk som stiller i både en open-konkurranse, NM og nordisk - men er jo litt individuelt hvordan man takler det fysisk og psykisk. Hadde vært gøy det da, så får vi sitte sammen bak scenen
  15. For meg har jeg utsatt til høstens konkurranser i Norge (bare krysser fingrene for at de setter opp en konkurranse før NM), av grunner ellers i livet og også at jeg får bygd litt mer på overkroppen. Coachen hjelper meg fram til neste diettstart så dette skal bli bra Hva slags jobb?? ble nysgjerrig nå jeg
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her