Gå til innhold

Sandra90

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. 100% stilling nattevakt

    Hei alle sammen:) håper virkelig det er noen her som jobber som nattevakt og kan hjelpe meg litt. Jeg har begynt og jobbe som nattevakt, og jeg merker att i de periodene jeg jobber mest, så får jeg ikke trent. Ofte pga dårlig tid, eller,- dårlig form .. jeg starter nattevaktene 20 og går av 08. Prøver ofte å legge meg litt før 09, for da begynner jeg og føle meg uggen. Jeg klarer i alle fall ikke å motivere meg til å kjøre 10min deretter trene og så tilbake rent kostholdsmessig går det fint, forskyver bare måltidene mine:) (spiser ett vist antall kalorier daglig,- avhengig om jeg har trent eller ikke) Jeg tenker att jeg må begynne å få til en gåtur i dagslys mellom vaktene mine. 'En det har jo da mer med og gjøre att det er anbefalt å få en viss mengde dagslys. (PS: vil solarium være til noe hjelp her?) men det er ang treningen jeg lurer mest! Trener helst styrke 2-4 ganger i uka + 1-2 kardioøkter så noen andre styrketrenende nattevakter her?:)
  2. Heisann:) Må si med tungt hjerte at det ny innkjøpte proteinpulveret mitt fra strongr.no - Prozyme, er noe magen min desverre ikke tåler. Så jeg må selge rubbel og bit har jeg kommet frem til! Jeg betalte 729,- for 3kg, men har tatt ett par shaker, ble ikke mange da jeg reagerte kjapt. (Maks 5-6stk) har 4 ulike smaker: jorbær (prøvd), sjokolade (prøvd), coockies and cream (uåpnet), og sjokolade og hasselnøtt smak (uåpnet) selger det hele for 500kr. Bor på Sunnmøre, men kan sendes i posten
  3. Vurderer fitness, hjelp!

    Nei, men om den ikke er noe særlig annerledes, så var det egentlig nok til svar Er liksom det jeg lurte på, siden jeg kjenner til noen som ja..de gir opp en del for og trene/se ut som de gjør. Men det var egentlig ikke poenget, vil aldri konkurene eller noe sånt. Ikke helt meg, i alle fall ikke nå eller som jeg kan tenke meg ak nå. Å ha det som mål har jeg vell ike fått ennå, føler jeg vil vite mer først. Men det kan se ut som om at det er i den retningen jeg går, men aner egentlig ikke. Har sett bilder av utøvere ja, følger noen og de ser jo bra ut. Og trening for meg er aldri noe ork, får så mange helsegevinster av det at jeg ikke ville ha byttet det bort mot noe Men det som er mest demotiverende er når du egentlig ikke har et direkte mål og gå mot, og ingen pln,- eller generelt nok god nok peiling på hvordan og HVA man skal trene. egentlig der jeg håpte på litt hjelp Ellers, takk for gode råd:)
  4. Kaloriunderskudd,trening,vekt opp gang

    men ja! Ka e deff? E det når du e på ett kaloriunderskudd? Og kor lenge burde eg være i et kaloriunderskudd? Og kor mange kaloria burde eg spise når eg ikkje e på kaloriunderskudd?
  5. Kaloriunderskudd,trening,vekt opp gang

    ja, for nå er jeg på rundt 1700 kalorier daglig, og har vært veldig streng med meg selv siste 2 ukene xD Skal sjekke vekta senere når jeg er og trener Må vell ha skjedd noe nå
  6. Vurderer fitness, hjelp!

    Hei:) 25-åring, jente, 160cm. Veide 69kg når jeg begynte og trene, nå er jeg 74kg. (Men ser MYE mer dit ut enn jeg gjorde, spesielt glad for at magen har strammet seg en del) er også på kaloriunderskudd, spiser ca 1700 kalorier på en "vanlig dag", noe mer i helgene. Jeg har trent fast i 3.5 mnd nå, men kjenner godt at jeg trenger og finne meg en retning, som jeg kan se resultater i og motivasjon. kunne noen forklart meg litt hva fitness innebærer? Hvordan er hverdagen? Hvilke resultater kan jeg forvente med tanke på fysikk? Åssen burde jeg tene, og ikke? Alt annet taes også godt imot med takk! :)
  7. Hei:) Eg er ei jente på 25, og eg begynte og trene nylig. ( Ca 3.5mnd siden start). eg har i den perioden trent min.2 ganger i uka, opp mot ca 8-10timer. Så eg synest sjøl at eg får trent sånn passe mykje, mykje som skal være "riktig stilt" i hodet mitt for at det skal gå, veldig glad for at det har gjort det!:) Men, eg slit med vekta! Eg veide ca 69kg når eg begynte, nå så veger eg heile 74,4 kg 😳 Og eg er bare 160cm høg.. Men sjøl om eg har gått opp i vekt, så ser det ut som om at eg har gått ned, mykje meir stram i kroppen:) Har begynt på kaloriunderskudd nå, og spiser å drikker ca 1700 kalorier om dagen. Vil det funke? Hvileforbrenninga mi er på ca. 1500 (trena både styrke og litt utholdenhet)
×