patrick97

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. For å holde seg i vektklassen sin over lengre tid, en dag så må jeg jo gå opp men har litt fett jeg kan bli kvitt enda.
  2. For å holde seg i vektklassen sin over lengre tid, en dag så må jeg jo gå opp men har litt fett jeg kan bli kvitt enda.
  3. Er det noen som har erfaring med å gå på diet for å gå ned 2-3kg for å holde seg i vektklassen sin ?
  4. Noen som vet om gorilla wear skoa er godkJente for å løfte med i mark ?
  5. Hei, er det noen der ute som har en bra matplan som gir deg energien til å bygge muskler og samtidig ikke for mye kcal. Driver med styrkeløft og litt bygging av muskler etter en styrkeløft økt. Ligger på en vekt rundt 82-84 Kg
  6. Ønsker å kjøpe et IPF godkjent styrkeløft belte
  7. Hei, nå har jeg endelig tatt meg tid til å skrive ned historien min bak den store vektnedgangen min eller i mine øyne er den stor. Det hele startet med en Match på selveste Hot or Not der jeg ble matchet med en av de fineste jentene som er de fleste gutters drøm haha. Men som de fleste gjør som syntes de veier litt for mye er å ta bilde når du står oppreist og bare av ansiktet sitt akkurat som jeg hadde gjort for å se kjekkest ut så man kan skjule det andre. Men som sagt så ble jeg matchet med en ganske så pen jente fra Vest kanten og da følte jeg et stort press et veldig stort press fordi hun drev med kajakk padling og hadde nettopp blitt tatt ut til landslaget og samtidig med alt dette skulle jeg starte på en videregående der idrett var greia og alle trent nesten uansett hvilken linje de gikk så da følte jeg presset kom enda mer. Så jeg startet med å legge om kostholdet helt jeg ga streng beskjed hjemme om at jeg bare skulle ha Kyllingfillet, ris, egg og brødskiver. De skulle heller ikke kjøpe godis til meg i helgene det hendte at jeg drakk litt pepsi iblant men det var ikke ofte. Jeg kjøpte også skolebrød i kantina nå og da men det hadde ikke så mye å si etterhvert. Så treninga startet rundt 14september 2014 og etter 2-3mnd så kunne jeg se litt forskjell men da kom jo jula og den gode maten kom på bordet hverdag.. Men jeg hadde plutselig begynt å ikke like den feite julematen mindre så jeg endte opp med å spise kylling når de andre spiste julemiddager. Etter jul så var det litt hardt å starte med hard trening igjen med det gikk seg til og etterhvert så ble jeg kjent med flere folk som trente på samme treningstudio og jeg hang meg på med de og begynte med litt mer styrketrening sammen med cardio treninga de kjørte jo så klart de 3baseøvelsene som da sikkert alle vet hva er men jeg nevner det selvom Markløft, Knebøy og Benkpress. Og alle vet jo at Benkpress er jo the shit rundt den alderen jeg var på da som var 17år. Jeg Prøvde meg bare på Benk og Knebøy fordi jeg ikke ville drite meg ut ved løfte feil på mark så jeg sa alltid at jeg hadde vondt i ryggen. På benk så satt jeg fast på 30-40Kg noe som er veldig lite i mitt hode så klart og jeg var skikkelig flau fordi jeg aldri gikk oppover noe som alle vil, men det viste seg jo at det kom jo etterhvert etter noen måneder. Rundt sommerferie start 2015 så hadde jeg gått ned 30kilo tror jeg og jeg var veldig fornøyd og fikk veldig mye skryt å det var noe jeg ikke likte fordi jeg egentlig er en veldig stille person som ikke sier noe. Men etter alle disse trenings øktene med alle disse herlige folkene så har jeg også begynte å snakke mye mer med de som trener på studioet. Det her var vel det jeg hadde å skrive er sikkert litt skrive feil men orker ikke å rette det opp..Det er ikke noe norsk eksamen heller.. Men nå så har jeg startet med styrkeløft og jeg løfter for Askim Styrkeløftklubb og har som mål å komme bli en av de beste innen styrkeløft. Her har du noen bilder. Øver til venstre sommeren 2014 Høyre Sommeren 2015 De 3bildene nederst er etter 1år med trening sånn cirka. bilde av ryggen ble tatt rundt 1des 5Mars 2016 ^ Sier bare en ting spis riktig og tren riktig så kommer det etterhvert Legg til andre fi
  8. https://www.sportgymbutikken.no/no/artiklar/foam-roller-large-jtc-fitness.html har en sånn her som helt ny gira?
  9. Kan også si at jeg holder til i akerhus så jeg kan møtes i lillestrøm og oslo f.eks
  10. Hei, jeg skal selge mitt styrkeløft beltet som jeg fikk idag men jeg fant ut at det er ihvertfall 4hakk for stort så jeg lurte på om noen evt vil bytte mot et Medium belte? http://www.sportgymbutikken.no/no/artiklar/styrkeloftbelte-jtc-power.html Mitt belte er strl L
  11. Skal sette meg ned å lage en liten historie snart Takk for så mange gode tilbake meldinger
  12. Hei, jeg selger 3stk apple ørepropper som er helt nye. 100kr pr kjøper betaler frak så det vil si rundt 130kr med frakt Betaling kan godt skje via vipps
  13. Hei, jeg oppnådde målet mitt i sommer da jeg gikk ned 30kg på under 1år og har nå starta å bygge muskler. Ønsker du tips fra meg ? eller om du vil vite hva jeg gjort så skriv gjerne under så jeg vet om jeg skal gidde å legge det ut eller ikke. Nei, jeg er ingen PT ellernoe lignende men jeg har vært igjennom dette og har gjort alt selv. Bilde til venstre er fra sommeren 2014. Når jeg starter å trene så veide jeg 120+ Ville ikke gå på vekta den siste tiden. Etter 9-10mnd 89kg nå 84kg
  14. Hei, jeg vil bare dele mitt treningsprogram, men vil også prøve ut noe nytt når jeg nå har trent de samme øvelsene i 9-10mnd snart. Greit med litt variasjon. Her har du også med før og etter bilder Treningsprogram! BAre tungeløft Dag1: Biceps, Triceps og bak side legger Benpress 6x6 tungeløft Barbell Curl: 4 sets of 8-12 reps Hammer Curls: 4 sets of 8-12 reps Close-Grip Bench Press: 4 sets of 8-12 reps Cable Curls: 7 sets of 8-12 reps Cable Overhead Triceps Extension: 7 sets of 8-12 reps Standing Calf Raises 1 variert sett hvergang kun droppset og pump. Mageøvelser Dag2: Bein and abs Squats: 5 sets of 5 reps Leg Press: 5 sets of 12 reps Leg Extension: 7 sets of 12 reps Leg curl 5 sets of 12 reps Calves raises 5 of 20 reps Rollouts 5 of 12 reps Spikes 5 of 8reps Dag 3: Bryst og triceps Benkpress 6x6 tungeløft Dumbbell Bench Press: 3 sets of 8-12 reps Incline Dumbbell Press: 3 sets of 8-12 reps Cable Crossovers: 7 sets of 8-12 reps Close-Grip Bench Press: 4 sets of 8-12 reps Seated Triceps Press: 4 sets of 8-12 reps Cable Overhead Triceps Extension: 7 sets of 8-12 reps Mageøvelser Dag 4: HVILE evnt litt cardio, massasje, uttøying Dag 5: Rygg & Biceps Deadlift/markløft 6x6 tungeløft Bent Over Barbell Rows: 3 sets of 8-12 reps Lat Pulldowns: 3 sets of 8-12 reps Seated Cable Rows: 7 sets of 8-12 reps Rygg ups 4 sets 12reps Stå med manualer og gni 5sets 12-8reps Pull ups 3sets x Max Closegrip ez-bar curls 3sets 12-8 reps Dumbbell curls 3sets 12-8reps Mageøvelser Dag 6: Skuldere og biceps Dumbbell Shoulder Press: 3 sets of 8-12 reps Front Dumbbell Raise: 3 sets of 8-12 reps Side Lateral Raises: 7 sets of 8-12 reps Barbell Curl: 4 sets of 8-12 reps Incline Dumbbell Curls: 4 sets of 8-12 reps Cable Curls: 7 sets of 8-12 reps Mageøvelser
  15. Så med andre ord, det vil ikke komme noe mere fett ?