pilatus

Medlemmer
  • Innholdsteller

    280
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    7

pilatus last won the day on April 8

pilatus had the most liked content!

Om pilatus

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

950 profilvisninger
  1. Jeg får google og lese meg litt opp på den
  2. Jeg synes du skal lage en ny tråd om opplegget du kjører nå...
  3. Jeg synes at løping med 4x4-intervaller fungerer bra for å få opp kondisjonen.
  4. Jeg gikk på en smell selv i helga. Følte meg ganske ok før helga, og nå føler jeg meg som en sumobryter
  5. Nei for all del, jeg påstår ikke at du har sagt det. Det var en generell betraktning fra min side om at jeg personlig ikke gidder å etterstrebe å bli "shred".
  6. Pytt sann, jeg innbiller meg at jenter (iallefall utenom fitnessmiljøet) synes at vi ser bedre ut med et naturlig utseende enn 4% fett, synlige muskelfibre og blodårer
  7. Ja da blir jo regnestykket annerledes
  8. Det er jo ganske mange kalorier pr gram protein i barbell-barene da, hvis du er ute etter et alternativ til pulver.
  9. Jeg brukte å kjøpe proteinbarer hvis jeg trengte proteiner "på farten". Nå kjøper jeg heller en pakke hamburgerrygg eller lignende. Det er billigere, metter bedre og har færre kalorier per gram protein. Det er jo som regel ganske mye karbs i barer. Jeg tar en proteinshake etter trening, men det er jo ikke alltid jeg har med meg pulver og flaske
  10. Jeg er sjelden syk, men problemet mitt er at jeg er så utrolig glad i øl og snacks...
  11. Jeg snakker av erfaring Neida, fullt så ille er det vel ikke. Men det man jobbet knallhardt med å bli kvitt kommer frustrerende raskt tilbake hvis man begynner å bli for relaxed på kostholdet. Av og til føles det som en softis er nok til å ødelegge måneders jobbing
  12. ...og når du har klart de siste 1,5 kg: spis én softis, så er de tilbake ;-)
  13. Tidligere var Tech Nutrition Prozyme min favoritt, men det har dessverre blitt helt ødelagt etter at PF tok over merket
  14. Jeg sleit litt med det samme problemet. Løsningen for meg var å presse knærne ut før jeg starter løftet (altså før jeg går ned) og holde dem slik gjennom hele løftet. Det er altså ikke nok å ha bred benstilling. Ellers hjalp det meg å løfte tærne. Det har ikke noe å si på vektfordelinga, men det hjelper deg å fokusere riktig på å ha tyngden på hælene gjennom løftet. Verdt å prøve
  15. BRA, du har gjort noe veldig riktig nå!! :-) Har du tenkt noe på om du vil fokusere på styrke, kondisjonstrening eller begge deler? For styrketrening er det fint å begynne med et program som heter "Starting strength": http://fitnessbloggen.no/starting-strength. Styrketrening er viktig for å opprettholde og helst øke muskelmassen når man går ned i vekt. Når det gjelder øvelsene, så er det en stor fordel om noen kan vise deg basics på teknikken. Kanskje det er verdt pengene å kjøpe en enkelttime med PT? Er det eventuelt noen du kjenner som kan vise deg? Pass på at du ikke starter for hardt. Dette gjelder både intensitet og hyppighet. Start rolig, og så øker du etterhvert. Veldig mange starter altfor hardt, og ender med enten skader eller å gå lei.