pilatus

Medlemmer
  • Innholdsteller

    308
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    7

pilatus last won the day on April 8

pilatus had the most liked content!

Om pilatus

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

1 026 profilvisninger
  1. Lykke til Og fortell oss hvordan det går!
  2. Den ser fin ut den og har passelig balanse mellom overkropp og ben, samt dra/press-øvelser. Roing og nedtrekk gir deg bicepstrening, og det er ikke strengt nødvendig å legge på isolasjonsøvelse for biceps. Men det er jo ikke feil heller hvis du gjerne vil ha det... Min erfaring er at jeg raskt stagnerer hvis jeg legger på isolasjonsøvelse på biceps og triceps. Muskelen blir kanskje overtrent og får for lite restitusjon, men det er jo store individuelle forskjeller.
  3. Ja, da er det greit å teste et nytt program Det er jo nok å velge mellom. Sålenge man velger et som er relativt anerkjent, så går det egentlig mest på smak og behag, samt hvor mye man har lyst til å trene. Sålenge de andre faktorene er på plass (hvile og mat) i tillegg til trening, så kommer resultatene.
  4. X-press er populært og fungerer bra for veldig mange. Foreslår at du leser deg opp på programmet og spør her om det er noe du lurer på PS: Hvis du fremdeles har progresjon på nybegynnerprogrammet og er fornøyd med det, så er det egentlig ingen grunn til å bytte.
  5. Hva slags mål har du, og hvor ofte vil du trene?
  6. Veldig interessant! Takk for link
  7. Hvis kjøttet og kyllingen er tørr, så må man jobbe litt med kokke-skillsene. Just sayin'. Det er alt jeg har å si om den saken.
  8. Lykke til
  9. Å faen. Livet mitt har vært bygd på en løgn.
  10. Vei sausen og finn ut hvor mange kalorier ekstra du får... just do the math
  11. Pulsklokkene som måler puls på håndleddet er mye mindre nøyaktig enn de man har rundt brystet. Selv bruker jeg måler rundt brystet og bruker Endomondo på mobilen. Funksjonaliteten du får på en smartphone er langt bedre enn det man får på pulsklokkene. Mye billigere er det også
  12. Torsk torsk torsk Torsk er enda magrere enn kyllling og har like mye proteiner. Det er egentlig et bedre valg en kylling, men det er ikke så mange som liker det Du MÅ kjøre styrketrening på psmf for å hindre tap av muskelmasse. Gåing i tillegg er bare fint, for da motvirker du den naturlige reaksjonen å sette seg ned i sofaen når man er på underskudd.
  13. Jeg synes PSMF fungerer bra. Det er flere tråder om det her inne.
  14. Jeg varierer slik at jeg kjører Lett dag, 12-15 reps * 3 sett Medium dag, 8-10 reps * 3 sett Tung dag, 4-6 reps * 4 sett ...og gjenta i det uendelige, 3 ganger i uka. Jeg synes det fungerer bra både mht progresjon og variasjon. Jeg lurer på om jeg skal kjøre bare 3 sett på tung dag siden det blir ganske tungt å løfte 4 sett med tunge vekter. Noen synspunkter? Blir det for lite volum på tung dag?
  15. Hvordan har du beregnet fettprosenten? Hvis du har brukt InBody-apparat eller noe tilsvarende, så er denne svært unøyaktig. Tallet du får egner seg egentlig bare til å følge opp- eller nedgang over tid. På bildet ser du jo ut som ei normalt slank jente. Det er egentlig uinteressant hva slags tall du får ut av apparatet.