pilatus

Medlemmer
  • Innholdsteller

    324
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    7

pilatus last won the day on April 8

pilatus had the most liked content!

Om pilatus

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

1 094 profilvisninger
  1. 310 g høres veldig mye ut. Hvor mye veier du? Hva er det totale kaloriinntaket med denne dietten? Torsk og tunfisk (i vann, ikke olje) er vel de matvarene som gir flest g proteiner per kcal.
  2. Nei, tvert imot. Styrketrening er som regel oppkvikkende. Et skudd i mørke, men jeg ville heller tippet at det har noe med kostholdet å gjøre.
  3. Aner ikke hvor du bør kjøpe det, men hvorfor vil du ha vektløfterbelte? Er ikke det for konkurranseutøvere som allerede løfter 1000 kg og vil løfte 50 kg til? Sånn satt på spissen
  4. Jeg hadde blitt med over Forhåpentligvis blir trollene igjen her.
  5. Forskningsparken driver ikke med forskning. De leier ut kontorlokaler til bedrifter som driver med forskning og utvikling. Er det kantina eller vaktmesteren på forskningsparken som er involvert?
  6. Det er jo mange veier til Rom. Jeg ville tenkt at det er relativt enkelt å gå ned i vekt når utgangspunktet er at man er kraftig overvektig med et sunt kosthold og moderat trening. Jeg tenker at PSMF er nyttig når man har blitt relativt slank og sliter med å gå videre ned. Jeg ville spart PSMF o.l. i verktøykassa til man møter veggen med konvensjonell slanking.
  7. Jeg lurer på om vi misforstår hverandre, men... 100 g hamburgerrygg inneholder 101 kcal og 20 g protein. Man får mao i seg 5,1 kcal per gram protein. 100 g Maxim proteinbar inneholder 335 kcal og 40 g protein. Man får mao i seg 8,4 kcal per gram protein. Det er selvsagt ikke proteinene i seg selv om har et annet kalori-innhold, men alt det andre som er oppi (fett og karbo, som du sier). Hvis man er på f.eks. PSMF, så er denne forskjellen ganske betydelig. Hvis man jafser i seg masse barer, så får man i seg for mye karbo.
  8. Det er enkelte brukere her som gjør det verdt å fremdeles henge her og som poster ting som jeg gleder meg over, som f.eks. @Smileyvero, @HenrikWL og @SamGold, så jeg gir meg ikke riktig enda
  9. Lykke til Og fortell oss hvordan det går!
  10. Den ser fin ut den og har passelig balanse mellom overkropp og ben, samt dra/press-øvelser. Roing og nedtrekk gir deg bicepstrening, og det er ikke strengt nødvendig å legge på isolasjonsøvelse for biceps. Men det er jo ikke feil heller hvis du gjerne vil ha det... Min erfaring er at jeg raskt stagnerer hvis jeg legger på isolasjonsøvelse på biceps og triceps. Muskelen blir kanskje overtrent og får for lite restitusjon, men det er jo store individuelle forskjeller.
  11. Ja, da er det greit å teste et nytt program Det er jo nok å velge mellom. Sålenge man velger et som er relativt anerkjent, så går det egentlig mest på smak og behag, samt hvor mye man har lyst til å trene. Sålenge de andre faktorene er på plass (hvile og mat) i tillegg til trening, så kommer resultatene.
  12. X-press er populært og fungerer bra for veldig mange. Foreslår at du leser deg opp på programmet og spør her om det er noe du lurer på PS: Hvis du fremdeles har progresjon på nybegynnerprogrammet og er fornøyd med det, så er det egentlig ingen grunn til å bytte.
  13. Hva slags mål har du, og hvor ofte vil du trene?
  14. Veldig interessant! Takk for link