Gå til innhold

Samsons

Medlemmer
  • Innholdsteller

    464
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Samsons vant dagen sist Oktober 27 2015

Samsons hadde mest likt innhold!

Om Samsons

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 03. april 1991

Converted

  • Facebook
    Joachimhelle

Nylige profilbesøk

1 472 profilvisninger
  1. Veldig rar overkropp.

    Hei Radok, det du har er ikke noe unormalt. Det er en kombinasjon av fettprosent, lav muskelmasse på de riktige plassene og dårlig holdning. Kan du ta et bilde av deg selv fra siden, slik at vi får sett ryggen din? Jeg tenker at du har holdningen som vises på det midterste bildet jeg har lagt ved.
  2. Øke benkpress

    Det er godt at du grep inn Speilblankt, jeg var på vei til å si akkurat det samme.
  3. Hei folkens, Som vi alle vet er god musikk essensielt når man trener. Det kan være det som står mellom deg, og den siste reppen! Så prøver igjen å lage en tråd der folk kan dele treningslisten sin. Tenkte vi bare kan gi en kort beskrivelse, sånn som dette: Gangster Gym - Kjent og ukjent gangster musikk med et hint av rock låter i ny og ne.
  4. Ja, du må telle kalorier om du skal "kutte". Det er noe dritt, og det er skikkelig kjedelig. Det er også viktig at du passer på at det du spiser faktisk er noe kroppen din trenger, altså sette opp en makroplan. Men når man har kommet til en viss fettprosent, så må man rett og slett passe på hva man pakker inn i munnen dersom man vil komme seg nedover. Som @HenrikWL sier er det viktig med nok søvn, mat og selvfølgelig trening. Spørsmålet er jo også, hva trener du, og kan dette effektiviseres for dine mål? Dersom du kunne delt makroplanen din og treningsprogrammet så hadde det vært supert.
  5. Ned 7 kg på kort tid

    Du klarer det ikke. Du spurte om en kjapp vei, du fikk en kjapp vei. De kjappe veiene har alltid negative baksider så klart.
  6. Ned 7 kg på kort tid

    Okei, altså med denne kuren vil du klare å gå ned 7kg på ekstremt kort tid. Problemet er så klart at sekundet du begynner å spise normalt igjen så vil kroppen trekke til seg alt av næring såpass fort at du faktisk får strekkmerker. Jeg har egen erfaring med denne suppen fra når jeg var ungdom og gikk da ned 22 kilo på en måned.
  7. Bli klar til dagen hos fotograf?

    Her er et ganske bra tips å benytte seg av. Hørte først om det i en dokumentar om Lou Ferrigno, virker ypperlig. Og i form av diett, bare finn et pre-bodyfitness uke program å følge.
  8. Hva skjer med Fitnessbloggen?

    Altså gjør som de gjorde før til dags, la brukerne skrive artikler gratis for bloggen, og la redaktøren gå gjennom dem. Jeg hadde fint satt av en lørdag til å skrive en artikkel for fitnessbloggen gratis, jeg har fått såpass mye hjelp her inne at det er det minste jeg kunne gjort.
  9. Billige protein kilder.

    Lever, fra okse og svin.
  10. Billige protein kilder.

    Lever er absolutt den billigste proteinkilden. Rundt 20 kroner kiloet, helt fantastisk å lage gryte på.
  11. Hei igjen :-) Tennis og løping er ypperlig for muskulaturen, tennis er veldig fin intervall trening og gir eksepsjonell høy forbrenning, så det må du bare fortsette med når du er tilbake i form :-) Vekt trening kan jeg anbefale på det sterkeste, det er absolutt en "vinner" når det kommer til å stramme opp kroppen, og gir deg muligheten til å forme kroppen din til ditt beste genetiske deg! 1300 kalorier kan jeg si med høy sikkerhet at er alt for lite for deg, spesielt etter en operasjon. Du må tenke på at kroppen din skal bygge seg opp igjen, noe den bare kan gjøre med nok næring, hvile og tid. Det dummeste du kan gjøre i din situasjon er å spise for lite, du vil bare da utsette at kroppen får leget seg, samtidig som du kan skade det fullførte resultatet. Men som sagt tidligere, ta dette opp med legen din og forklar din situasjon. Du er nok ikke den eneste som har hatt disse spørsmålene, og han vil kunne gi deg svar som er helsekyndige og riktige for deg. Jeg vet bedre enn de fleste at det ikke er noe gøy å starte med trening om man ikke føler seg så bra, ettersom at jeg selv pleide å være 110 kilo og aldri følte meg god. Men vet du hva det beste tipset jeg fikk var? Ikke tenk kortsiktige resultater, tenk langsiktige resultater. Selv om det er klisjé å si, så ble ikke Roma bygget på en dag.
  12. Hei, Ramses :-) Så klart vil det være mulig å holde vekten stabil selv om du ikke vil kunne opprettholde ditt aktivitetsnivå i den kommende perioden. Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å prate med legen din, og ta hans råd angående trening. Men jeg har funnet et sitat fra Alerisnobel som sier "Du kan gå enkle turer i begynnelsen, allerede etter en uke. Det er gunstig for resultatet at du etter seks uker trener styrke regelmessig, spesielt rygg og mage. Da opprettholdes og eventuelt forbedres resultatet!" Når det kommer til mat inntak så sier kalorikalkulatoren at 1743,28 er det magiske tallet på kaloriinntak dersom du har et lavt aktivitetsnivå. Det betyr altså at så lenge du ikke spiser i et kalorioverskudd, men heller inntar et kaloriinntak som gjør slik at du holder kroppen i "vedlikehold" så vil du verken gå opp eller ned i vekt, iallefall i fett. Nå vet jeg ikke helt om det er styrketrening eller kondisjonstrening du benytter tiden din på, men jeg kan uansett se for meg at muskel-tap vil forekomme rett og slett siden musklene ikke vil få den aktiviteten som de nå har fått 3 ganger i uken. Men jeg ville også tatt dette opp med legen, ettersom at du har arr som skal leges, og du da må gi kroppen nok næring til å kjapt helbredes. Jeg ønsker deg lykke til med operasjonen og restitusjons tiden din, jeg håper og tror at du er tilbake på trening så snart kroppen din har kommet seg til rette :-)
  13. Landevei sykkel ; Hva trenger jeg?

    Turen er vel på rundt 5 kilometer per vei, har kjøpt et slikt foam sete som man har oppå original setet for mer demping og behag:) Men jeg prøver meg uten i starten jeg da!
  14. Hei! Jeg har etter et dårlig kjøp i 2013 nok engang funnet landevei sykkelen min fram Jeg har siden den gang gått ned 40 kilo, så sykkelbuksen jeg kjøpte passer såklart ikke nå lengre. Planen min er å begynne å sykle til og fra trening for å få inn litt kardio, men spørsmålet mitt er da, trenger jeg sykkelbuksen og noe eventuelt ekstra utstyr? Eller kan det droppes? Tenker å kjøre sykkelsko, sykkelhjelm og bare vanlig shorts, vil det la seg gjøre?
  15. Kan noen se på knebøyen min?

    Det er ingen som kommer til å dømme, det eneste du vil oppnå med å legge ut en video av din teknikk vil være flere synspunkt.
×