Gå til innhold

Benny809

Medlemmer
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Få ny motivasjon!

    Takk Skal prøve å styre dietten så bra som mulig.
  2. Få ny motivasjon!

    .......
  3. Få ny motivasjon!

    Hei, (Vet ikke om dette er rett forum) Har vært skadet i tre måneder nå. Så har så og si heller ikke trent på tre måneder. Jeg spilte fotball og i tillegg trente jeg styrke. Fotball ( 2 ganger i uken) Styrke (3-4 ganger i uken). Hadde program på styrketreningen. Så ble jeg skadet i slutten av november i 2015, hadde en god kostholdsplan der jeg lå mellom 3-3500 kcal hver dag spiste sunt og veldig sjelden godteri, drikker forøvrig ikke brus heller. Så når skaden kom ble jeg lat, kunne ikke være mye i aktivitet. jeg gikk en del turer før også, men det ble litt vanskelig så det ble en del innesitting. Så har gått opp en 5 kilo på disse tre månedene. Jeg har spist usunt også, masse godter og tull og vas. Så nå tre måneder senere har jeg rævva kondis (hadde jeg forsåvidt fra før av også). Jeg begynte å trene igjen for to uker siden, litt fotball. Var på tre treninger, før jeg fikk influensa. Så motivasjonen gikk egentlig i bånn. Nå er sykdommen over og jeg har tenkt å begynne treningen for alvor igjen iløpet av neste uke. Prøvde å slutte å spise drit og vas når jeg begynte å trene igjen for to uker siden, og har sagt det hver dag siden, men jeg klarer ikke å slutte. Så jeg trenger motivasjon til å følge målet mitt så jeg ikke går opp og klarer å få litt kondisjon i kroppen igjen, samtidig som jeg skal bygge opp litt muskler. Skal til California i ett år fra og med høsten så kan ikke se ut som et dass! Har dere noen tips og motivasjon å komme med? Litt tips ved kosthold og hvor mye trening jeg burde mens jeg starter på nytt igjen. Hvor lang bruker man som regel på å få seg i form igjen? Dere kan bare skrive ned masse ting som er relatert til dette hvis dere vil det også! Det her er veldig viktig for meg, men det var et veldig kjedelig tilbakeslag. Takker for svar
  4. Jeg spillte innebandy igår. Vi spiller i noen minutter så pause, og begynner på igjen. Så vi gjorde jo dette, men etter en pause fikk jeg plutselig veldig vondt i håndleddet. Jeg brydde meg ikke om det resten av treningen fordi det gjorde ingenting imot spillingen min. I morges da jeg våknet hadde jeg enda mer vondt i håndleddet. Vi har fotballtrening idag, og jeg lurte på om jeg burde gå på den eller ikke. Uansett kan ikke si noe mer enn at jeg har vondt, og vet ikke hvordan. Vet noen hva jeg skal gjøre, eller bare hvile. Takker for svar
  5. 12,5 km på 1T og 15 min

    Takker for enda flere svar Jeg har enda ikke prøvd på nytt, men uansett så hadde jeg trent litt for mye og måtte ta en to ukers pause fra all trening. SÅ jeg har begynt igjen nå, og er litt "svakere" enn før, jeg kommer nok til å gjøre det igjen senere en gang.
  6. Føler at jeg spiser relativt usunt

    Takker for svar;) Føler meg i bedre humør nå
  7. I det siste har jeg begynt å føle meg veldig usunn. I et par dager på rad har jeg for eksempel spist en, altså bare en oreokjeks. Til en konfirmasjon spiste jeg hele seks forskjellige kakestykker, små (kanskje 1/3 av et vanlig stykke) til 17. mai spiste jeg to kakestykker, gulrot og oreo kake. Idag har jeg også spist to hele smultringer med sjokolade trekk og strø. Jeg spiser ellers veldig sunt. Spiser minst tre frukter om dagen. Spiser en god del egg, fisk og havregrøt. Trener minst tre ganger i uken, fotball og innebandy også eller jogging. Jeg tenker heller ikke på om dette ødelegger alt iforhold til trening, men bare om dette er veldig dårlig og ta seg en "godis" kanskje annen hverdag? Altså en kjeks for eksempel da?
  8. 12,5 km på 1T og 15 min

    Jaja, takk for svar. Det blir nok en liten stund til neste gang jeg uansett prøver. Det er faktisk førstegang jeg løperdenne.
  9. 12,5 km på 1T og 15 min

    En dag i forrige uke løp jeg sånn ca. 12,5 km på 1T og 15 min. Det var selvfølgelig ute med et par tunge bakker. Jeg jogget ikke så fort for å spare ikke bli helt ødelagt, jeg er i relativt god form. Klarer nok dette 10 minutter fortere. Er dette en bra tid egentlig? Kan blant annet fortelle at jeg gikk denne ruten på 2T og 7 min. Jogger ellers mye blant annet rundt 5 km.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her