Gå til innhold

R10EN1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Sommerkroppen 2016

    Gikk på vekta i går og veide 67,2.. må vel forvente å gå litt ned i fett, menmen. Første gang på leng, og ufrivillig, under 68.
  2. Ønsker meg en partner!

    Ønsker meg ikke en treningspartner. Men en partner over formuet til å dele sin hverdag med meg Slik at jeg har en å diskutere med, få tips av, dele erfaringer med osv.
  3. Ønsker meg en partner!

    Hei! Jeg ønsker meg en gjevnaldret partner inne på forumet her som vil dele sine treningsplaner, måltider, mål, evt. vektnedgang osv. Jeg er en jente på 19 år som er ute etter å få en strammere kropp og ønsker å trene bort litt overflødig fett og få strammere muskler. Jeg ønsker spesielt å bli flinkere til å ha et stabilt og sunt kosthold over en lenger periode, slik at jeg kan overbevise meg selv om at det faktisk fungerer! Jeg har sett og opplevd tidligere at det fungerer for meg, så jeg ønsker å komme inn på rett spor igjen. Et annet ønske er å tvinge meg gjennom kondisjonsøktene, og hele tiden være flink med å pushe, men samtidig tøye grensene med at jeg alltid tåler litt mer. Jeg er 19 år, 171 høy og veier 68kg. Om du er interessert i noe av det jeg skrev over hadde det vært veldig hyggelig om du tar kontakt
  4. Sommerkroppen 2016

    Jeg er med! Jeg vil gjerne opp i vekt, men muskelmasse. Vil ned i fettmasse. Så først ned i vekt, deretter opp igjen! Eller litt ettersom hva kroppen føler for Jeg veier 68kg, vil gjerne veie rundt 72-73kg, noe jeg veide når jeg var fornøyd med kroppen min. Men da var jeg sterkere og bedre trent enn hva jeg er nå. Så dette målet vil jeg klare! Men jeg trenger nok å følge sammen målet mitt sammen med noen andre og virkelig se at andre får medgang sammen med meg
  5. Hjelp!

    Takk for svar. Ja, gjelder vel bare å komme seg ut å gjøre.. Null unnskyldninger! Må bare få banka det inn i hodet at ingen ting skjer før jeg selv bestemmer meg for det Om det bare kunne vært så lett!
  6. Hjelp!

    Her står jeg og ser meg selv i speilet. Større enn noen gang... Jeg er en 18 år gammel jente, 171cm høy og veier 71kg. Jeg tenker tilbake på tiden hvor jeg veide 73kg og følte meg helt fantastisk. Jeg har mistet selvtilliten. Jeg føler meg tjukk. Jeg har egentlig aldri hatt noe problemer med å trene og gå ut døra og bevege meg. Det er de siste månedene hvor motivasjonen har falt helt. Jeg ser meg i speilet hver eneste dag og føler meg større og større. Jeg ha begynt å spise mye sunnere, men motivasjonen for å trene er ikke der. Jeg har nemlig gått ned i vekt, men fettet blir mer og mer synlig.. Innimellom kan jeg gå på vekta og veie 69,5, men jeg føler meg stor. Jeg ser fettet bare bli mer og mer synlig... For rundt 1 måned siden fikk jeg full bodyscan og da hadde jeg 22% i fettprosent. Akkurat nå føles det ut som den er doblet... Jeg har også blitt svakere siden i fjor vinter (februar 2014) når vekta var 73: Benkpress 2014: 82,5kg (Benkpress 2015: 70kg) Frivending 2014: 85kg (Frivending 2015: 77,5) Knebøy 2014: 110kg (Knebøy 2015: 100kg) Rykk 2014: 62,5kg (Rykk 2015: 55kg) Markløft 2014: 125kg (Markløft 2015: 110kg) Hangups 2014: 10 stk (Hangups 2015: 5-6stk) Er desperat etter tips til motivasjon til å trene mer! Både styrke og ikke minst kondisjon! Trenger en liten push i ryggen for å komme igang igjen... Håper noen av dere kan hjelpe meg!
  7. Jeg er selv russ i år Men har valgt å ikke gjøre noe spesielt ut av den
  8. Mandag, 04.05 (formiddag) - 71,2kg I dag, 07.05 (formiddag) - 70,7kg Skal veie meg imorgen tidlig å se hva vekta blir, fremgang er gøy! Men støl så det verker i beina i dag
  9. Ser at jeg skrev 72kg, men så har det seg slik at jeg veier 71kg Jeg har forøvrig ingen planer om noen store forandringer i treningsprogrammet. Eneste målet nå fremover er å kutte ut sukker og klare å få i meg nok frukt og grønt, samt proteiner. Jeg kommer til å legge inn 1 ekstra økt med kardio og litt mer beinstyrke. Ønsker å få freshe bein til sommeren
  10. Slenger meg på her Jeg er 170 høy, veier 72 kg og jente, ønsker å gå ned til 67kg frem til midten av juni. Har fått full bodyscan nå, og vet hvor jeg ligger med fettprosent osv. Fikk et overraskende resultat med en fettprosent på 22%. Hadde jeg aldri trodd... Noe annet som var sjokkerende var at overkroppen kun bestod av 13% fett. Når det er der jeg ønsker å fjerne mest fett på mage og hofte. Armene hadde 25% og beina 33%. Noen som kan tipse om deres kosthold om dagen? Bl.a. hva dagens måltider bestod av?
  11. Ned i fettprosent

    Jeg er jente, 170 cm høy, 73 cm rundt hoftene/midjen (over navlen) og veier 73,5 kg. Jeg har en treningsmengde på 11 økter i uka, og spiser fort nærmere 3000 kcal i løpet av en dag. Ikke at du skal spise så mye som jeg gjør, men det kan kanskje gi deg en vekker på at kcal er ikke usunt! Det er hva du spiser som avgjør det. For meg motiverer jeg meg med å kunne spise så mye jeg bare vil, så lenge det er sunt og godt! Muskler veier helt klart mye mer enn fett, jeg selv har hatt det meste fettet mitt sittende på hoftene og rundt midjen. Jeg trente ikke så mye kardio før, men har alltid vært glad i styrketrening. I oktober 2013 var jeg 81 cm rundt hoftene. Jeg bestemte meg for å gjøre noe med dette og la inn 2 intervalltreninger + 1 intensiv sirkeltrening med styrke i uka. I februar 2014 var jeg plutslig 74 cm rundt hoftene. Fettet forsvant fortere enn forventet, noe som grunnet dette var muskelene mine. Siden jeg allerede hadde så bra grunnlag med muskelene, var dette med på øke fettforbrenningen under kardiotreningene. Jeg gikk ikke så mye ned i vekt på denne tiden, vekten har alltid ligget stabilt mellom 72-75kg Men nå er det ikke vekten som har noe betydning, som du ser, så er jeg kun 73 cm rundt hoftene! Hemmeligheten for å få lavere fettprosent er nemlig kardiotrening. MEN! For å best utbytte av kardiotreningen, trenger man også muskler til å forbrenne fettet. Så for deg tror jeg det er viktig å øke mat mengden og bygge muskler. Du vil trolig legge på deg, men dette er ikke fett! For ved muskelvekst vil automatisk vekten øke litt, samt at du blir tynnere. For som det ble sagt i en tidligere kommentar, 1kg fett rommer mye mer enn 1kg muskler
  12. Stiv i nakke, skuldre og rygg

    Skaff deg en massasje ball, eller som jeg selv personlig bruker, en gammeldags og litt større sprettball! Ligg på gulvet og rull litt på denne, det fungerer kjempe bra! Rull både på bakside og på framside, siden det som oftest er kombinasjon av stramhet på begge sider. Når du ligger å ruller vil du kjenne noen punkter som gjør mye mer vondt enn andre. Press deg selv og kjenn at ballen går ordentlig inn i smertepunktet! Det gjør vondt, men merker forskjell utrolig fort
  13. Noen som har erfaring med smerter på det innerste partiet på kragebeinet før? Smerten sitter så langt inn mot halsen at jeg nesten tror at det kan sitte øverst på brystbeinet. Jeg løftet frivending i går, ganske tunge serier, og fikk vel et litt tungt slag mot øverste brystparti. Treninga fortsatte som normalt, men med litt ubehag der hvor smerten sitter. I dag når jeg våknet var det veldig stivt og ømt (er det fortsatt..). Det har også hovnet opp litt og det kan kjennes ut som det er en slags kul akkurat på smertpunktet. Om det skulle være et lite brist eller bare et slag, så er det vel ikke stort annet å gjøre enn å ta smertestillende og vente til at smertene forsvinner av seg selv. Er det noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre? Jeg trener 2 ganger daglig, og vil gjerne være tilbake til treninga fortest mulig.. Akkurat nå orker jeg så vidt å snu på nakken uten at smerten er der
  14. Hva er bra benk?

    Jeg glemte å legge ved at jeg er en jente på 17.
  15. Hva er bra benk?

    Har alder og erfaring noe å si? Jeg veier 70 kg: Benk: 72,5kg x 1 (1,03%) Knebøy: 90kg x 3 (1,28%) Kjører også andre olympiskeløft som frivending og rykk. Hvor jeg ligger på 75kg x 1 (frivending) og 55 kg x 1 (rykk)
×