Gå til innhold

moyes

Medlemmer
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Dette gjelder individuelt oppsatt treningsprogram, coaching, 24/7-kontakt, ukentlig check-up. Ikke kostholdsplan (oppfordrer til bruk av fitnesspal), da jeg ikke har sertifikat i dette. Hei - Jeg ønsker å bygge opp portofolien med kunder, men ønsker ikke å ta betalt før alt er utviklet og jeg føler meg 100% trygg på alt. Til nå har jeg fulgt venninner i treningen deres, og de med gode resultater. Men, det er kun èn av dem som virkelig følger treningen slavisk. Jeg ønsker derfor to jenter til online coaching i en måned. Helt gratis - men så ønsker jeg også en god innsats i retur. På treningsgulvet, men prøv også å spise sunt i hverdagen - så vi ser treningsresultatene. Mitt hovedfokus ligger på å fremme de feminine kurvene, så det er dere jeg først og fremst rekker ut til. Dere trenger ikke å ha noe spesiell erfaring med styrketreningfra tidligere. Om interesse; Send en mail til [email protected] Blir førstemann til mølla :-) Med: 1. Litt om deg, din treningsbakgrunn 2. Ditt mål 3. Hvor ofte du ønsker å trene
  2. kk

    hhh
  3. Er det noen som kan hjelpe meg litt med å få dannet et lite bilde av kostnader rundt å stille? (Bikini fitness?) Årsavgift, innmeldingnsavgift, sko, bikini ++ ?:-)) evt hva skal tas hensyn til?
  4. -

    For min del er det overhode ikke snakk om å kutte ut benk TOTALT, men å finne erstatninger som kan bygge meg opp mot øvelsen, slik at jeg etterhvert kan klare en femmer på hver side Det er ikke så kult å slite med STANGEN for min del, men manualer med små kgs skrevet på, er ikke like flaut i mitt hode. Mitt spørsmål var hverken om jeg kunne klare å drite i det eller hvordan øke kgs fort- men derimot øvelser som kunne erstatte for en liten stund - nettop slik at jeg har et litt mer solid grunnlag. Og det har jeg fått masse flotte svar på Som også i dag fikk jeg meg under stangen i fylt senter! PS: dressur og sprang er dog helt to forskjellige ting, i motsetning til benkpress med stang og benkpress med manualer..? Jeg hadde ikke akkurat trent knebøy for å bli sterk i benkpress
  5. -

    Skjønner.. Skjedde noe ala det samme med meg og knebøy et par år tilbake også. Synes dog det var mer destruktivt og umotiverende for min egen del, og stoppet helt opp med all trening. Ble rett og slett helt fra meg. Så all respekt til deg, for at du fremdeles står på!!
  6. -

    Kan jeg spørre hva som er grunnen til at du er der? Skade?
  7. Vanlig BH under sportsBH?

    Dette var trikset mitt før.. for å få store pupper Elsket effekten det ga! Dog gjorde jeg det ikke under trening - synes nesten det blir ekkelt.. Og uhygienisk. Jeg vasker sports-BH ofte, svetter i den osv. Jeg vasker BHer sjeldent, for at de skal holde formen så lenge som mulig. Men effekten dårligere? Det vil jeg faktisk ikke tro - de blir jo tross alt most.
  8. -

    Så mye motiverende å lese:joyful: Nei, jeg er overhode ikke på treningssentert for å vise andre hvor sterk jeg er, men når jeg skiller meg ut fra normalen, så er det ikke like stas. Men jeg får bare virkelig trosse det der, og sette i gang. Jeg synes det er lettere for viderekommende å "drite i hva folk synes". Når jeg på mitt beste hadde en veldig god rygg/armer, og dermed selvsikker på dette området, gjorde det meg ingenting om øvelser jeg prøvde ut så tåpelig ut/lite kg på, fordi folk autmatisk tenkte øvelsen var riktig/bra pga resultatet(y) (Hvertfall er det noe jeg har hørt fra de som har trent på samme gym.. hehe). Men det ligger jo i hue - den selvsikkerheten. Ingen som liker å vise fram noe de er svake/dårlige i. 0,5 kg hver gang it is!
  9. -

    Åå, dette ga meg litt håp! Taakk! Ja, det er nok det som egentlig skal til.. Burde jo egentlig ikke bety noe for meg i det hele tatt - er jo min egen progresjon det er snakk om, men. Er bare like pinlig hver gang..
  10. -

    Det er rett og slett fordi jeg er svak.. Jeg har akkurat flyttet til ny by, så kjenner ingen her - trener dermed alene. Hadde hjulpet mye med en treningspartner her - ikke like flaut når man er to.. Men kan jeg kjøre Flyes i kabel, sittende brystpress maskin + manual-benk, som en erstatning der? Har et lite håp om å bli litt sterkere via andre øvelser, slik at jeg etterhvert endelig tør å gå over til benken!
  11. -

    Det meste jeg har løftet er vel 32.. èn rep med hjelp. Nå har jeg dog aldri trent det flere ganger i uken, men 1 pr uke hadde jeg på programmet før. Ga opp til slutt, var så utrolig pinlig å være så svak i det. Er sterk i så mye annet, men her.. Smart, takk! Skal sette inn pushups noo:happy:
  12. -

    De siste årene har jeg droppet å dra på treningssenteret når bryst står på planen, eller ungått alt for å trene gruppen. Jeg vet ikke hvorfor jeg har sperre mot benkpress, men jeg tør absolutt, absolutt ikke, med mindre det KUN er meg i lokalet(...). Jeg har siste tiden kjørt cable cross og benkpress med hantler som en erstatning, og i et håp om å bli sterkere. Benkpress med hantler begynner jeg forresten å slite rundt 10kgs.. Går det an å erstatte benkpress for en liten stund med andre øvelser..? Det ender faktisk opp, til syvende og sist, med null trening.. Har virkelig prøvd å trosse meg selv, men stikker like fælt hver gang..
  13. njkm

    Var ment å trenes annenhver dag, ja.. Et halvveis ferdig program og noe jeg la til selv, ettersom hva som er mine svakheter. Men serie og reps-opsett er tatt fra X-press, som også er et fullkropps. Er litt risky at jeg gjør dette selv, men det er jo så gøy! Har kun skumlest gjennom artikkelen, så skal sette meg ordentlig i den!
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her