Gå til innhold

19-91

Medlemmer
  • Innholdsteller

    156
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om 19-91

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

818 profilvisninger
  1. Helse- og fitnesstrening ved UIA

    @Gøran Hårtveit - Online PT Jeg så du skrev kort om dette i en annen tråd, kunne du ha utdypet litt? :-)
  2. Hei! Er det noen her som har tatt halvårsstudiet på helse og fitnesstrening ved UIA i Kristiansand som kan dele noen erfaringer? Står at erfaring som utøver eller trener er en fordel. Jeg er verken eller, betyr dette at man må være i en helt insane form kondisjonsmessig? Hvordan er den praktiske og teoretiske delen bygget opp? http://www.uia.no/studier/helse-og-fitnesstrening Er dette studiet, hvis noen lurer Takker for alle svar
  3. LITEN kjølebag til matbeholder

    Holder den forresten i størrelse til IKEA matboksene med rød kant på lokket?
  4. LITEN kjølebag til matbeholder

    Endelig et tips! Takk! Gjerne kom med flere også
  5. LITEN kjølebag til matbeholder

    Jeg håpet at noen kom med et bra tips, så siterte du det jeg skrev, bare i en tom tekstboks??
  6. Hei! Kjøpte meg for lenge siden slik en sixpack bag med plass til 3 beholdere, og drikkeflasker ved siden av. Denne er fortsatt utrolig grei, men lite praktisk mtp trening da det ikke er plass til tøy, og må ha en bag på hver side av skuldra. Lurer derfor på om noen har tips til SMÅ kjølebager (ala isomini. bare ikke så dyrt), som har plass oppi en standard treningsbag?
  7. Dette høres helt grusomt ut, jeg tenkte det samme, men det er faktisk ikke vondt i det hele tatt! En boks tunfisk (hell av vannet) og bland med most banan. Søtsmaken i bananen visker ut tunfisksmaken
  8. Svir i kne med knebøy/markløft

    Tøyer du fremside lår? Har du prøvd å bruke foamrulle på utsiden og fremsiden av låret? Hos meg har jeg hvertfall et punkt på utsiden/fremsiden av låret over kneet som gir smerter i kneet. Ofte, ikke alltid, når denne knas litt (det er helt forjævlig vondt) så vil den slippe litt tak i kneet. Det kan rett og slett være at du har stram muskulatur, og det kan referere smerte til kneet ved at den drar i leddbåndene rundt knærne Verdt et forsøk
  9. Pre workout

    Fucked up synes jeg funker bra
  10. Oppskrifter med eggehvite

    Første og det enkleste jeg kommer på må være omelett av eggehviter
  11. Bygge seg opp igjen etter sykdom

    Da jeg leste bygge seg opp etter sykdom, så jeg for meg månedvis, eller kanskje årevis med nedbrytende sykdom, men 1 uke er null problem, selv om du har gått ned noen kg Bare vær litt forsiktig med å prøve å løfte like tungt som der du var. Jeg vet det er kjedelig, men begynn lavere, og bygg deg opp igjen, så tar det ikke lange tiden
  12. 1 år i dag.

    Motivasjon
  13. Hva irriterer du deg over?

    Mannfolk i garderoben som ikke er flaue i det hele tatt. De går og sprader splitter naken med håndkleet i hånda til og fra dusjen i stedet for å ja det rundt livet. What have been seen, cannot be unseen
×