Gå til innhold

Broseidon

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 619
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    16

Broseidon vant dagen sist Januar 31

Broseidon hadde mest likt innhold!

6 følgere

Om Broseidon

  • Rang
    Fitnessblogger

Kontaktmetoder

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCZwgkTnoQhvRSKNVsZ-Yz4g

Nylige profilbesøk

1 799 profilvisninger
  1. Hei på deg. Mye mulig du allerede har time alt, men jeg gir deg min input. Jeg synes du kan bruke en slik time til forventningsavklaring. Typ, si dine ønsker, drøft med PTn om dette er realistisk i forhold til ønsket tidspunkt. Ha klart for deg hvor mye du ønsker å trene, hva du ønsker å forbedre. Du sier du har lyst til å gå opp i vekt og legge på deg muskelmasse. Kanskje du kan spørre hva hun mener er mest effektivt osv:)
  2. Kommer det til å bli en revitalisering av forumet eller blir det å skyte hesten?
  3. Deffing

    @Marcus Halberstram Hør på han her, han er magisk! Det finnes mange veier til målet, men det virker litt som om du er av den gamle skolen. Dvs, du tror du må spise "riktig" mat for å gå ned i vekt. Du har en veldig god fysikk, så jeg tror du kommer til å se bra ut når du får gått ned ca 10 kg. 500 kalorier er et veldig lite underskudd. Personlig ligger jeg 1500 under vedlikehold. Vil være så freidig at jeg linker til to videoer på kanalen min, som kanskje kan være til hjelp
  4. Er dette mulig på 13 uker?

    Vi heier vet du. Ha en fin påsk!
  5. Er dette mulig på 13 uker?

    Få til dette på 13 uker, fullt mulig. Det blir ikke lett, men det skal gå greit. For pullups kan du Sjekke ut Pavel tatsolini https://breakingmuscle.com/learn/greasing-the-groove-how-to-make-it-work-for-you Dette er en enkel måte å mestre pullups/pushups osv på Enig med han som sa at det vil hjelpe MYE hvis du går ned litt i vekt. Fokuser på å gå ned 10kg Når du skal starte med løping må du prøve å unngå Junkmiles. Dvs. Når fåååååålk vil bli gode til å løpe legger dem bare ut på tur, planlegg treningen din. Jeg anbefaler Alex Viada Hybrid athletes for folk som vil kombinere styrke og kondisjon. Kanskje litt overkill, men han er typen som kan få deg til å deadlifte 150kg, for så å løpe en marathon dagen etter, Det er ikke min oppgave å dømme karrierevalget ditt, men på generelt grunnlag er jeg fan av å følge drømmer:) Kjør på. For ekstra motivasjon er du hjertelig velkommen til å følge youtube kanalen min https://www.youtube.com/channel/UCZwgkTnoQhvRSKNVsZ-Yz4g Lykke til frøken!
  6. Hvordan få mest ut av treninga?

    Hei! Først vil jeg gjøre litt skamløs egenreklame ved å linke til min youtube side! Der gir jeg kosthold og treningsråd til hvermansen:) https://www.youtube.com/channel/UCZwgkTnoQhvRSKNVsZ-Yz4g Så til spørsmålet ditt. For en nybegynner vil det ofte være gunstig å kjøre et fullkroppsprogram som involverer tunge baseøvelser, knebøy er en slik baseøvelse. Grunnen til at du burde kjøre fullkropp vs det å for eksempel trene bein en dag, så rygg en annen, er at du får kjørt gjennom musklene flere ganger i uka, og dette er mer ideelt:) Her er 3 supre programmer: www.fitnessbloggen.no/starting-strength http://fitnessbloggen.no/5x5-for-styrke-og-muskelmasse/ http://fitnessbloggen.no/starting-strength/ https://www.muscleandstrength.com/workouts/jason-blaha-ice-cream-fitness-5x5-novice-workout Du tenker kanskje at dette virker osm lite trening, men faktum er at du kan bygge flott og sterk fysikk utelukkende ved å gjøre dette. Jeg anbefaler folk å trene et slikt program fra 6-12 måneder, for så å finne andre programmer Du spurte etter hvordan du kan få mest ut av treninga, jeg er overbevist om at dette er rett vei og gå:) ha en super dag:)
  7. Antall økter for fremgang

    woord
  8. Hei. Når det kommer til vektnedgang. er kalorier konge, makroer er dronning. Det du skal fokusere på er å ha et kalorieunderskudd. Jeg vil anta at du kan grenne greit med fett på 1800-2000 kalorier Spis ca 120-140 gram protein ca kroppsvekt i fett, så ca 60-75 resten karb. Skjønner du hvordan du skal få det til å gå opP:)?
  9. Powerbuilding fra webcoaching

    Jeg har ikke prøvd det personlig, men jeg kan gå 100 prosent god for min gode nemesis Siggar. Fyren har peiling og er både muskuløs og sterk som en bjørn:) Hvis du har penger og liker å få ting satt opp for deg er det nok ikke dumt å kjøpe det. Men vit at det finnes mange gode powerbuilding-program der ute, ref Jim Wendler 5/3/1, PHAT for å nevne to:)
  10. Brukket albue

    jeg har brukket albuen. Det er vonde saker! God bedring!:)
  11. Gå ned for fort

    @NoBro kim tony at it again!
  12. Hva har skjedd med treningsverdenen ?

    Kloke ord @NoBro. Jeg er så heldig at jeg ikke trener på et kommersielt gym, men jeg har, selv på mitt gym, noen ungvalper som trener i stringers og flexer og tror de er zyzz. jeg begynte å trene i 2013, så jeg kjenner lite til tidligere forhold. Jeg har dog lagt merke til at disse folka er mer opptatt av å se sterke ut enn å faktisk være det
  13. Gi meg ditt beste fullkroppsprogram

    Jason blahas novice program starting strength x-press mange muligheter
  14. Markløft og 5X5 vekt-tilpassning

    Min personlige mening er at du burde kjøre straighte sett. Dvs 5x5 på 130 kg. Økning på 5 kg i uka er en realistisk og bra økning. Etter hvert så kan du periodisere f.eks 3 uker 5x5, så 3 uker 4x4, så 3 uker 3x3. Og for hver tredje uke hopper du 10 eks opp istedenfor de vanlige 5. Hvis du synes progresjonsmodellen er for aggresiv kan du øke med 2,5 kg for hver trening:)
  15. Treningsprogram på Bulk i Februar.

    @NoBroKimTony=LarsErik!!!!
×