Gå til innhold

Tom Rune

Medlemmer
  • Innholdsteller

    172
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Tom Rune

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 18. aug. 1994

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann
  • Sted
    Vigeland

Nylige profilbesøk

520 profilvisninger
  1. Kostholden min

    Ja, var drøyt mye proteiner sånn sett. Ca 200 g kylling-ish per måltid 3 ganger om dagen, så har man jo egg, og proteinpulver som jeg visstnok ikke trenger gitt.
  2. Kostholden min

    Hei, blir dette for mye karbs? Trener 5 og 6 ganger i uken, full styrke og muskelvekst. Har fått beskjed om jeg har for lite fett, og for mye karbo igjen. Har dere noen formeninger hva jeg kan gjør andreledes? Akkurat nå er målet og nå 90 kg, ca 0,5kg per uke. 87 kg atm. Edit: Har forståvidt ikke lagt inn stekesmør, så fettet er nok mer enn det som har blitt lagt inn. Takk for svar
  3. Hva spiste du til middag idag-tråden

    350 g kyllingfilet med kyllingkrydder, paprikakrydder og peppermix 250 gram Fullkornpasta med chillisaus
  4. Knebøy hjemme

    Hmm, kuttet da ut treningsenteret for et år siden, og begynte smått nå hjemme, og skal hamstre inn utstyr til garasjen :-P Men før den tid jeg får stang i hus, så trengs det andre alternativer Thanks for tilbake meldinger! Har udugelig balanse, men den blir vell temmelig trent opp med et beins squat!
  5. Knebøy hjemme

    Usikker om dette er riktig tråd, så bare flytt om det er feil
  6. Knebøy hjemme

    Noen som har en måte å kunne trene knebøy hjemme? Hvert fall under og over lår. Har ikke stang, så har kun fått brukt bag/sekk og fylt opp med god del tunge ting. Noen som har andre idér som kan bli utført?
  7. World Of Warcraft Tråden

    Savner spillet ganske heftig selv, pre-ordret WOD før jeg avslo betalingen. Så ser frem til å pewpew litt med locken i neste exp.
  8. Bryst

    http://forum.fitnessbloggen.no/threads/amat%C3%B8r-styrketrening-muskelvekst.26114/#post-909381 Loggen så vett du hva jeg driver med etc :-)
  9. Bryst

    Når jeg startet var det 4x12 6 ganger i uken. Etter et år blei det 5x5 6 dager i uken og enkelte bare 3x8 Og nå er det pyramide til 3rm i militærpress, knebøy og markløft. Så kjøre 3x8 med 15 til 20% lettere vekter, ellers er det igjen 3x8. Så trenger 3-5 ganger i uken. Kommer helt an på om jeg får tid etc. Og kjører styrke dag inn dag ut, og jeg øker svært godt og energi forbruket er på topp. Kosthold: Ingenting av det samme, proteinrik og karbo fult mat = ja takk! Frokost: 120 gram havregryn + 2 bananer, 1 dl melk. Lunch: 6 doble skriver med smør, ost, kyllingfilet og arguk Middag: Varier svært godt fra pizza med kyllingkjøttdeig til kylling, laks, kyllingsuppe etc. Kvelds: Resten om det er, og visst ikke det er nok så er det no brødskiver på si. Alltid etter trening er det jo chillinøtter og vaniljekesam B-)
  10. Bryst

    19 år Vekt 85 kg 184 1. Militærpress Skråbenk Franskpress Chest press machine Shrugs 2. Knebøy Frontbøy / beinpress 3. Markløft Stående roing Bredt nedtrekk Hammercurl :-)
  11. Bryst

    Drev med benkpress i et og halv år, før jeg byttet over tid Militærpress -> Skråbenk. Bare prøve ut dette året og ser visst ikke så begynner jeg med benkpess igjen :-)
  12. Bryst

    Ja, har virkelig hengt meg oppi det der merker jeg ! Men ja, kjører bare skrå benk og chest press macine :-P
  13. Bryst

    He-he-he ræva kamera på tlf.
  14. Bryst

    svært dårlig lys etc
  15. Bryst

    er liksom problemet at høyre delen henger igjen når jeg flexer brystet på en måte
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her