Gå til innhold

rudboy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3 003
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2
  1. Husk også å tenk på kostholdet, ellers så støtter jeg forslaget om fullkropp
  2. Komme i form best mulig

    Med ett bra kosthold og styrketrening, så kan du gå ned i fettprosent og opp i muskelmasse, spesielt som nybegynner Start med styrketrening så fort som mulig
  3. Nybegynner program hver dag?

    Som nybegynner vil du ha fremgang bare ved å se på en manual, så da kan det fungere å trene det samme hver dag, men muskler trenger hvile for å vokse, så jeg ville nok anbefalt å trene annenhver dag
  4. Anbefaling - drikk under trening

    Om jeg spiser bra før trening, så føler jeg ikke behovet for å drikke annet enn vann på trening men det er bare meg
  5. Mat etter trening eller ikkje?

    Det er totalinntaket i løpet av dagen som er viktig, tidspunkt og antall måltid er av mindre viktighetsgrad
  6. Ikke overanalyser, tren om du har lyst, og drikk øl om du har lyst =)
  7. God og rimelig proteinpulver?

    Whey 80 hos GYmgrossisten...vanilje, sjokolade, jordbær, bringebær er alle alrighte smaker =)
  8. Å gå ned i vekt

    Om du vil, så er det å telle kalorier en fin måte å ha full kontroll over hva du spiser. Last ned MyFitnesspal eller lignende apper som du kan plotte inn all maten du spiser. Men noen tips: *Mer grønnsaker og proteiner *Litt mer hverdagsaktivitet(gå/sykle til jobb osv) *Styrketrening 2-3 økter i uka *Ikke gap over for mye, ved å kjøre lavkarbo eller noen andre sånne løsninger, prøv å gjør det litt bedre dag for dag *Ikke tenk på det som en slankekur, heller en livsstilforandring, sett deg gjerne noen delmål, men ikke se deg blind på vekta(den kan varierer veldig fra dag til dag), bruk heller bukse-størrelser, speilbildet eller målebånd for å måle fremgang
  9. Overkropp

    Trener du ikke bein? Jeg ville ha funnet meg ett ferdigoppsatt program, som f.eks Starting Strengt eller Stronglifts(google is your friend), de inneholder de øvelsene du trenger, samt en bra progresjonsplan
  10. I teorien kan du igrunn ha ett måltid pr dag, men du kan også ha 10, det viktigste er at du får i deg nok energi til å nå målet ditt Antall måltid er med andre ord ikke så viktig
  11. Hei!

    Hvor på Kongsvinger trener du?

    1. Profectus

      Profectus

      Oki, dette var jo ikke melding... Sorry!

  12. Treningspartner søkes

    Jeg trener på Kongsvinger ihvertfall =)
  13. Mindre muskler og energi

    Du svarer nesten på det spørsmålet ditt selv, spis mer mat, så kommer energien og musklene, og karbohydrater er IKKE farlig
  14. Står litt stille i fremgangen

    Nei, det er ikke så viktig når du spiser, sålenge du får i deg nok energi i løpet av dagen....hvordan ser en normal dag ut for deg?
  15. Og som nybegynner vil du, litt flåsete sagt, øke i muskelmasse og styrke så fort du tar i en vekstang...det er dog en sannhet med litt modifikasjoner, men kom i gang med styrketrening, og prøv deg litt frem da det gjelder kaloriinntaket...mye gode tips lenger opp her
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her