Gå til innhold

rudboy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    3 007
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2
  1. Litt angst for å trene, fordi...

    http://fitnessbloggen.no/dynamisk-oppvarming-ovelser/ Ja, riktig oppvarming er veldig viktig, og kjør gjerne mange sett oppvarming, fra stanga og legg på litt og litt frem til du når den arbeidsvekta du skal trene med Men om du kneproblemene dine er noe som hemmer deg, så ville jeg ha kontaktet lege eller andre helseinstanser for å sjekke det ut, men det er uansett lurt å trene litt ekstra beinøvelser, for å styrke musklene i området.
  2. Litt angst for å trene, fordi...

    Vanskelig å vite hva som kan være galt med knærne dine, men skikkelig oppvarming(dynamisk oppvarming og mange oppvarmingsett) er viktig, kan også være lurt å kjøre litt ekstra beinøvelser, f.eks utfall, gobletsquat, strake markløft for å styrke beina/knærne litt ekstra
  3. Husk også å tenk på kostholdet, ellers så støtter jeg forslaget om fullkropp
  4. Komme i form best mulig

    Med ett bra kosthold og styrketrening, så kan du gå ned i fettprosent og opp i muskelmasse, spesielt som nybegynner Start med styrketrening så fort som mulig
  5. Nybegynner program hver dag?

    Som nybegynner vil du ha fremgang bare ved å se på en manual, så da kan det fungere å trene det samme hver dag, men muskler trenger hvile for å vokse, så jeg ville nok anbefalt å trene annenhver dag
  6. Anbefaling - drikk under trening

    Om jeg spiser bra før trening, så føler jeg ikke behovet for å drikke annet enn vann på trening men det er bare meg
  7. Mat etter trening eller ikkje?

    Det er totalinntaket i løpet av dagen som er viktig, tidspunkt og antall måltid er av mindre viktighetsgrad
  8. Ikke overanalyser, tren om du har lyst, og drikk øl om du har lyst =)
  9. God og rimelig proteinpulver?

    Whey 80 hos GYmgrossisten...vanilje, sjokolade, jordbær, bringebær er alle alrighte smaker =)
  10. Å gå ned i vekt

    Om du vil, så er det å telle kalorier en fin måte å ha full kontroll over hva du spiser. Last ned MyFitnesspal eller lignende apper som du kan plotte inn all maten du spiser. Men noen tips: *Mer grønnsaker og proteiner *Litt mer hverdagsaktivitet(gå/sykle til jobb osv) *Styrketrening 2-3 økter i uka *Ikke gap over for mye, ved å kjøre lavkarbo eller noen andre sånne løsninger, prøv å gjør det litt bedre dag for dag *Ikke tenk på det som en slankekur, heller en livsstilforandring, sett deg gjerne noen delmål, men ikke se deg blind på vekta(den kan varierer veldig fra dag til dag), bruk heller bukse-størrelser, speilbildet eller målebånd for å måle fremgang
  11. Overkropp

    Trener du ikke bein? Jeg ville ha funnet meg ett ferdigoppsatt program, som f.eks Starting Strengt eller Stronglifts(google is your friend), de inneholder de øvelsene du trenger, samt en bra progresjonsplan
  12. I teorien kan du igrunn ha ett måltid pr dag, men du kan også ha 10, det viktigste er at du får i deg nok energi til å nå målet ditt Antall måltid er med andre ord ikke så viktig
  13. Hei!

    Hvor på Kongsvinger trener du?

    1. Profectus

      Profectus

      Oki, dette var jo ikke melding... Sorry!

  14. Treningspartner søkes

    Jeg trener på Kongsvinger ihvertfall =)
  15. Mindre muskler og energi

    Du svarer nesten på det spørsmålet ditt selv, spis mer mat, så kommer energien og musklene, og karbohydrater er IKKE farlig
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her