Gå til innhold

rudboy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2 998
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2
  1. Ikke overanalyser, tren om du har lyst, og drikk øl om du har lyst =)
  2. God og rimelig proteinpulver?

    Whey 80 hos GYmgrossisten...vanilje, sjokolade, jordbær, bringebær er alle alrighte smaker =)
  3. Å gå ned i vekt

    Om du vil, så er det å telle kalorier en fin måte å ha full kontroll over hva du spiser. Last ned MyFitnesspal eller lignende apper som du kan plotte inn all maten du spiser. Men noen tips: *Mer grønnsaker og proteiner *Litt mer hverdagsaktivitet(gå/sykle til jobb osv) *Styrketrening 2-3 økter i uka *Ikke gap over for mye, ved å kjøre lavkarbo eller noen andre sånne løsninger, prøv å gjør det litt bedre dag for dag *Ikke tenk på det som en slankekur, heller en livsstilforandring, sett deg gjerne noen delmål, men ikke se deg blind på vekta(den kan varierer veldig fra dag til dag), bruk heller bukse-størrelser, speilbildet eller målebånd for å måle fremgang
  4. Overkropp

    Trener du ikke bein? Jeg ville ha funnet meg ett ferdigoppsatt program, som f.eks Starting Strengt eller Stronglifts(google is your friend), de inneholder de øvelsene du trenger, samt en bra progresjonsplan
  5. I teorien kan du igrunn ha ett måltid pr dag, men du kan også ha 10, det viktigste er at du får i deg nok energi til å nå målet ditt Antall måltid er med andre ord ikke så viktig
  6. Hei!

    Hvor på Kongsvinger trener du?

    1. Profectus

      Profectus

      Oki, dette var jo ikke melding... Sorry!

  7. Treningspartner søkes

    Jeg trener på Kongsvinger ihvertfall =)
  8. Mindre muskler og energi

    Du svarer nesten på det spørsmålet ditt selv, spis mer mat, så kommer energien og musklene, og karbohydrater er IKKE farlig
  9. Står litt stille i fremgangen

    Nei, det er ikke så viktig når du spiser, sålenge du får i deg nok energi i løpet av dagen....hvordan ser en normal dag ut for deg?
  10. Og som nybegynner vil du, litt flåsete sagt, øke i muskelmasse og styrke så fort du tar i en vekstang...det er dog en sannhet med litt modifikasjoner, men kom i gang med styrketrening, og prøv deg litt frem da det gjelder kaloriinntaket...mye gode tips lenger opp her
  11. Det er mange veier til ROm, så finn deg ett program og hold deg til det =) http://www.iform.no/fra-0-til-9-pullups-pa-12-uker/ http://fitnessbloggen.no/bli-sterkere-i-chins/
  12. Nybegynnerspørsmål

    Tenk på hvor du kan være om 2-3 måneder om du starter nå =)
  13. Hvilket program skal jeg velge?

    Er ikke så viktig hvilket program du velger, spiser du bra, og trener med progresjon, så kommer musklene også =) 5/3/1 er også ett bra alternativ =)
  14. Treningsvaner

    Man angrer aldri på ei økt som er gjort =)
×