rudboy

Medlemmer
  • Innholdsteller

    2 994
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    2
  1. Trener du ikke bein? Jeg ville ha funnet meg ett ferdigoppsatt program, som f.eks Starting Strengt eller Stronglifts(google is your friend), de inneholder de øvelsene du trenger, samt en bra progresjonsplan
  2. I teorien kan du igrunn ha ett måltid pr dag, men du kan også ha 10, det viktigste er at du får i deg nok energi til å nå målet ditt Antall måltid er med andre ord ikke så viktig
  3. Hei!

    Hvor på Kongsvinger trener du?

    1. Profectus

      Profectus

      Oki, dette var jo ikke melding... Sorry!

  4. Jeg trener på Kongsvinger ihvertfall =)
  5. Du svarer nesten på det spørsmålet ditt selv, spis mer mat, så kommer energien og musklene, og karbohydrater er IKKE farlig
  6. Nei, det er ikke så viktig når du spiser, sålenge du får i deg nok energi i løpet av dagen....hvordan ser en normal dag ut for deg?
  7. Og som nybegynner vil du, litt flåsete sagt, øke i muskelmasse og styrke så fort du tar i en vekstang...det er dog en sannhet med litt modifikasjoner, men kom i gang med styrketrening, og prøv deg litt frem da det gjelder kaloriinntaket...mye gode tips lenger opp her
  8. Det er mange veier til ROm, så finn deg ett program og hold deg til det =) http://www.iform.no/fra-0-til-9-pullups-pa-12-uker/ http://fitnessbloggen.no/bli-sterkere-i-chins/
  9. Tenk på hvor du kan være om 2-3 måneder om du starter nå =)
  10. Er ikke så viktig hvilket program du velger, spiser du bra, og trener med progresjon, så kommer musklene også =) 5/3/1 er også ett bra alternativ =)
  11. Man angrer aldri på ei økt som er gjort =)
  12. Sålenge du har fremgang, så trenger du strengt tatt ikke å bytte =) Om du liker programmet, og har stagnert, så kan du bare ta ei uke med litt lettere trene/hvile, for så senke vektene litt og begynne programmet på nytt igjen
  13. Begge deler =)