Robert André

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 511
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    6

Robert André last won the day on Oktober 31 2012

Robert André had the most liked content!

Om Robert André

  • Rang
    Fitnessblogger
  • Bursdag 26. mai 1985

Kontaktmetoder

  • Website URL
    https://www.facebook.com/Elitetrener
  1. 1. Camilla Lorentzen har åpenbart ikke en fettprosent på 18. Den er nok et sted mellom 25 og 29 er min semi- kvalifiserte gjetning. 2. Ved bruk av BMI er hun sannsynligvis normalvektig (betviler ikke at det stemmer, jf. det hun skrev lengre opp). 3. Når Andreas la ut bildet av Camilla forventet han helt sikkert ikke det engasjementet på godt og vondt som kom i etterkant. Mange tusen 'likes' gir enorm eksponering. Men, man må forvente at et slikt bilde og en sånn tekst skaper reaksjoner både i den ene og den andre retningen. Ikke bare litt positive og litt negative, men også veldig negative og veldig positive. Spesielt med tanke på hva man setter på dagsorden. I det ligger det også at man må tåle kritikk og at nødvendigvis ikke alle oppfatter tekst og bilde på samme måte som seg selv. Det er utopi å tro noe annet.
  2. Tolket det i retningen av fitness ja, Astrid Kristine.
  3. Forstod ikke den Selters..
  4. Del uken inn i 3-5 økter med pullups. En eller flere bør være med kun eksentrisk bevegelse. Klatre opp i toppen og senk deg langsomt ned - gjerne oppdelt i faser av 10sek hold på 3 plasser. Når du klarer 30 sekunder, kan du legge på belastning i et belte. Dette er en enkel måte å bli flink i pullups på
  5. Det er noe dere blir enige om. Jeg ville nok forventet formbilder/formsjekk kanskje 1 gang i måned, poseringstreninger annen hver uke, tilgjengelig over mail hele uken og være tilstede under stevner. Men det kommer jo litt an på pris også selvsagt.
  6. Begrepene coach og personlig trener flyter gjerne litt over i hverandre og som nevnt er ingen av delene beskyttet. Jeg ser egentlig ikke noe klar skille, annet enn at de som hjelper folk inn mot ulike konkurranser gjerne kaller seg coach, mens hvis man kun jobber på senter gjerne kaller seg personlig trener.
  7. Av de jeg kjenner som har utdannet seg hos norske tilbydere har NIH fått de beste skussmålene. På alt fra studiemateriell, gjennomføring og foredragsholdere (formidlingsevne, språk, etc).
  8. Still i den grenen du føler deg mest komfortabel i, gitt at du har nok muskelmasse og kommer deg i god form
  9. Sinnssyk prestasjon. For øvrig tapte hun kampen om overallen i Norway Open som gikk til Lone. Så hun har vunnet alt, bortsett overall mot Lone i den første bikini fitness-konkurransen i Norge. Hun har nok gode muligheter til å gjøre det bra i Olympia også
  10. Jeg har http://curves-workout.no og http://elitetrener.no , men er nok en av de dyrere.
  11. Kravet til muskelmasse, fettprosent og hardhet er lavest i bikini. Det er derfor sannsynlig at bruken av "tilskudd" er mindre enn i klasser som bodyfitness, physique og kroppsbygging. I bikini er fysikken bare en liten del av det som avgjør plasseringen din. Det er på ingen måte noen rød tråd i fysikk og plassering. Du kan også fint vinne NM uten å være kjempehard og nevneverdig muskuløs. Men da må du ikke bruke såkalte "hardening-drugs" som du nevner, som gir deg for mye trykk "Hardening-drugs" er på ingen måter nødvendig og ville for de fleste slått negativt ut på totalresultatet. En bikini fysikk skal være soft, uten seperasjoner og ikke ha trykk, blodårer, etc. Dette blir man trukket for. Å påstå at man ikke kan gjøre det bra rent er en tullete påstand. Jeg har ingen grunn til å tro at selv verdens beste amatør, Christina Strøm Fjære, har brukt noe som helst. Har du? Jeg foreslår du leser IFBB sine regler og eventuelt drar på et fitnesstevne.
  12. 1. Trening under og etter svangerskapet er flott. 2. Barnet var ikke undervektig (2720 gram / 47 cm). 3. Netthets er lavmål. Det burde absolutt ikke bagatelliseres. Men vi har forskjellige meninger (jf punkt 3 - punkt 1 og 2 er udiskutable). Redigert: oppdatert punkt 2.
  13. Har ikke lest svarene som er gitt i denne diskusjonen men; A) Genetikk har mye å si for hva man kan oppnå. Treningsbakgrunn - allsidig og variert trening med gradvis mengdeøkning/økt kapasitet gjør at du tåler mye trening og dermed også får bedre resultater C) Kunnskap er også viktig. Hvis hun blir trent og hjulpet av veldig dyktige folk rundt seg vil hun kunne ha en mye brattere innlæringskurve enn noen som bare soser rundt :-) D) Restitusjon er litt misforstått. Mange tror at restitusjon kun innebærer søvn og hvile på sofaen, men kroppen er ikke så firkantet. Du kan i teorien trene en muskelgruppe hver dag og likevel ha masse fremgang. Du kan helt fint trene den 2 ganger om dagen også og ha fremgang, alt avhenger av genetikk/treningsbakgrunn/kunnskap(hvordan du legger opp treningen bl.a.) osv. Håper dette ga litt mening.
  14. Smartbulk handler om type mat og mengde mat – at det brukes sunn fornuft. Når mange sier "bulk" så er det ofte ensbetydende med å slenge på 1000 kcal ekstra i den tro at man skal bygge muskler i et formidabelt tempo