Gå til innhold

Fitso

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Fitso

  1. PHAT - Bytte ut tre øvelser

    For meg så var PHAT et veldig bra treningsprogram når det gjaldt stor økning av både styrke og muskelmasse. Jeg ville ikke prøvd å byttet ut øvelsene i noe særlig grad, men heller gjøre de litt lettere i første omgang.. For eksempel: 1. Pullups kan du gjøre ved bruk av bånd eller kamerat (assistert pullups). Eventuelt hiv deg opp og hold deg oppe før du slipper deg sakte nedover (negatives) 2. Dips kan være veldig tung i stativ, men noe lettere på benk dersom du har mulighet til det. Her kan du hjelpe til med å holde vekten oppe ved bruk av beina, noe som gjør det lettere. Det er viktig at du får i deg nok næring, opprettholder hver eneste økt og øker gradvis for hver uke på styrkedagene.
  2. Hei! Jeg har en del kosttilskudd fra Gymgrossisten som er utløpt på dato, er dette noe som fint kan brukes dersom det ikke er åpnet og har blitt oppbevart tørt? Noen av kosttilskuddene er kreatin pulver, DAA pulver, ZMA kapsler og L-glutamin pulver. Det meste har gått ut i 2014/2015, tror dere det fint kan brukes? På forhånd takk
  3. Hei, Er det noen som vet om firmaer som tilbereder treningsmat og leverer i Bergens området? Tenker på firmaer som f.eks makroboks.no osv. Har sett litt på trenogmat.no, har dere noen erfaringer med de?
  4. Ja, enig i det det virker litt småjalla. Har forsøkt å søke litt på om det finnes andre firmaer men ser ikke ut til at jeg finner noe..
  5. Hei! Jeg har veldig stive håndledd og sliter mye med dette spesielt når jeg skal ta curls med rett stang, jeg får ikke rotert håndflaten skikkelig og får kun tatt curls med f.eks EZ-bar med skrått grep. Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre bevegeligheten i håndleddene mine? Jeg har aldri hatt noen skader eller lignende i håndleddene. Setter pris på svar
  6. Takk for et meget bra svar skal gjøre det!
  7. Klarer ikke ettbens- knebøy

    For en stund siden pleide jeg å trene Leg press og Leg extensions med en og en fot og det hjalp veldig på knebøyen med ett ben også, kanskje det er noe du også kan prøve.
  8. Mutant Mayhem - Trygt?

    Hei! Fikk en boks med PWO'en Mutant Mayhem i gave å lurte på om noen vet om denne er trygg å bruke? Da tenker jeg på dopingtester o.l i Forsvaret, har prøvd å søke litt rundt men slik jeg har forstått det inneholder den norske andre midler enn de andre fra utlandet? Den er kjøpt lovlig i Norge.
  9. Mutant Mayhem - Trygt?

    Kan vel kanskje inneholde andre ting også enn det som står oppgitt?
  10. Tips til restitusjonsuke/hvileuke

    Om jeg har hvileuke uten å løfte vekter i det hele tatt så merker jeg styrken går ned selv om jeg fortsatt følger mitt standard kosthold, men dersom jeg trener vekter med rundt 50-60% av maks i hvileuken da kjenner jeg at jeg er klar for en ny og hard treningssuke og styrken er fortsatt der den var. Jeg følger PHAT treningsprogrammet.
  11. Havregryn med melk og bringebærsyltetøy, MAGISKT! (Mtp at jeg hater vanlig havregryn så var dette faktisk godt)
  12. Beinpress

    Oi, mye varierende vekter på de der ja
  13. Beinpress

    Basen på vårt treningssenter veier nøyaktig 40kg.
  14. Tips for å øke antall reps i pullups?

    Måten jeg har økt og økt på pullupsene mine er å kjøre vanlig pullups til man har stagnert, så deretter gå bredere og bredere med grepet og når du kommer til failure så skviser du ut noen ekstra negative. Etter en stund med dette så kjører jeg lavreps med vektbelte på og også skviser ut noen negative når jeg når failure så begynne på nytt igjen med vanlig pullups Den metoden har funket veldig bra på meg, nå til dags dato er jeg sikker på at jeg kunne klart 30 pullups på kroppsvekt 75kg.
  15. Rotator cuff trening smerter ved innoverrotasjon

    Når det gjelder tåhev så hadde jeg problemer med akillisen før under denne øvelsen, noe som funket bra for meg var å utføre øvelsen helt vanlig på vei opp men på vei ned så stopper du opp i et lite sekund midtveis før du slipper vekten helt ned igjen (Da går mye av stresset vekk fra akilles og tilbake til leggmuskelaturen istedenfor)
  16. Rotator cuff trening smerter ved innoverrotasjon

    Dersom du kjenner smerter av å gjøre øvelsen så er det bare å la vær med engang.
  17. Skryt litt! Hvilket løft er du mest stolt av?

    140kgx3 knebøy når jeg var 17
  18. Gode, proteinrike lunsjer??

    Lunsjen min består av 4 hele egg, 4 eggehviter stekt og blandet sammen med havregryn og etterpå tar jeg ananas og blåbær i
  19. Tips til tunge benøvelser

    Walking Lunges
  20. Hva hører du på NÅ?

    0ryS5vk6ws3fQMhGhAjlBz
  21. Aaaah, den perfekte musikken that makes u relax

    Drake sine sanger, maximum chill! :-)
  22. Hva hører du på NÅ?

    5sNESr6pQfIhL3krM8CtZn
  23. Så kult! Dette blir spennende, lykke til!
×