Gå til innhold

Gladlaks1

Medlemmer
  • Innholdsteller

    76
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gladlaks1

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 01. juni 1987

Kontaktmetoder

  • Website URL
    http://fit4life247.wordpress.com/
  1. Lol, Crossfit

    Do you crossfit?
  2. Han er forelsket i McDonalds-dama...
  3. Markløft teknikk

    Min 1 RM i vanlig mark ligger nok litt i underkant av 200, ca 190-195. Føler ikke jeg sliter i lockout, heller fra bunnen. Så da vil jeg ha best effekt av å trene snatch mellom 100-150 kg?
  4. Markløft teknikk

    Er nok styrke + mobilitet i øvre del av ryggen som må jobbes med så jeg klare å holde spennet i latsen på tyngre vekter.
  5. Markløft teknikk

    Prøvde snatch grep i dag, kommer nok til å bruke den endel framover. Hvor stor % intensitet anbefales på snatch grep i forhold til vanlig mark?
  6. Markløft teknikk

    Her løfter jeg endel tyngre, mulig eventuelle feil kommer litt tydeligere fram her. Kommentarer?
  7. Markløft teknikk

    Hehe, nei er nok bare treningskompisen hans (som jukser minst like mye..)
  8. Markløft teknikk

    Når mener du at jeg får fleksjonen for fort? På vei opp eller på vei ned? Fra gulvet eller i lockouten? Har trent endel kettlebells og mye rumenske markløft og rack pulls. Dette hjelper nok litt på lockouten.
  9. Markløft teknikk

    Å si han jukser litt er nok en liten underdrivelse..
  10. Markløft teknikk

    Skal legge ut en ny video med tyngre belastning i løpet av uken. Denne økten var bare ment som teknikk/speed trening, men riktig som du sier selters - er kun ved tunge belastninger man kan se om teknikken holder!
  11. Markløft teknikk

    Kommentarer/innspill på teknikk settes pris på!
  12. Anbefalingstråd - Tv serier

    Favoritt-lista: Action/drama: Dexter - favorittserien!! Ingen over, ingen ved siden!! Breaking Bad - ingen ord kan beskrive... rett og slett en genial serie! LOST - tapte seg litt midtveis, men tok seg bra opp i ses 5 og 6 og fortjener derfor plass på min liste Band of brothers - episk! Game of Thrones - så gjennom sesong 1 på en dag... Spartacus -. Blood and Sand - brutalt rå serie!!! 24 - Jack bauer først, så gud! House MD - Dr Houuse! Trenger jeg si mer? Komedie: Two and a Half men (med Charlie Sheen selvsagt, de nye episodene SUGER!) The big bang theory - Sheldon Cooper gjør denne serien! How i met your mother - Barney Stinson sier jeg bare! Mannen er legende Family Guy - går aldri lei! Elsker spesielt star-wars episodene, de kan jeg se OM og OM igjen! South park - går aldri lei, selv om jeg mener serien har tapt seg betraktelig i sesong 14 og 15! Its always sunny in philadelphia - utrolig morsom og sprø serie med bl.a Danny Devito og Charlie day. Anbefales! Curb your enthusiasm - Larry david er rett og slett et geni! Dette er improv på sitt beste The office US - utrolig ingen har nevnt denne tidligere. Steve Carrell briljerer her og i sesong 7 fikk vi også se Will Ferrell i en ustyrtelig morsom gjesterolle! Easbound and Down - Regisert av ingen andre enn kongen av komedie - Will ferrell kommer serien om Kenny Powers - manne med verdens største ego og samtidig verdens minste talent.. Denne serien er rett og slett hysterisk! Serier alle MENN bør se: Californication Entourage Nip/tuck How to make it in america Reality: The biggest loser (en av få realityserier jeg faktisk LIKER!) Man vs Wild Mythbusters Steve the Crocodile Hunter (digget denne, RIP sier jeg bare!)
  13. Trenger litt hjelp her jeg..!

    Jeg vil anbefale deg å dele programmet opp i en to-splitt, der du trener overkropp ene dagen og bein andre dagen. Da har du 4 treninger i uka og trener hver muskel 2 ganger i uken. Hold deg til 1-2 øvelser per muskel, f.eks benkpress manualer og dips for bryst, arnold press og sidehev for skuldre osv. Ellers er det bare å huske på at du har en progresjon i treningen din og øker vekten litt fra uke til uke. Begynn derfor med en lett vekt og jobb med gradvis tyngre vekter og færre repetisjoner etter hvert i programmet. Her er en enkel 2 splitt du kan prøve deg fram med: 2-splitt som kan trenes 4 ganger i uka - Fitnessbloggen
  14. Klar for sommeren?

    Hehe, ja det er fronthev jeg tenker på.. Press over hodet er en mye bedre øvelse for skulderne, så bra du kjører denne i stedet Også lurt å dele opp treningen din i perioder på 4-6 uker der du øker vektene fra uke til uke. Begynn med en lett vekt du klarer 12-15 repetisjoner med. I uke 2 og 3 gå ned på f.eks 9-12 repetisjoner og så tar du 2 uker med tyngre vekter helt nede i 5-8 repetisjoner. Lykke til!
  15. Klar for sommeren?

    Hehe, i såfall mener hun sikkert triceps bak hodet..
×