getsome

Medlemmer
  • Innholdsteller

    87
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Iom at han andre her ikke svarer ble jeg veldig nysgjerrig på hva symptomene du beskriver kan bety @Kjetil Larsen???
  2. Farmerwalks og shrugs er også alternativer
  3. Varianter av sidehev, pecdec flyes, statiske øvelser som hercules hold i kabel, scapular pushups og pullovers med strake armer. Blir jo veldig begrenset av å ikke kunne bøye albuene samtidig som øvelsene egner seg best på lavere vekter men noen av øvelsene over vil kanskje kunne bidra til å vedlikeholde noe 😊
  4. 2 skiver grovbrød med en hel boks makrell i tomat, toppa med majones. Suppler med en halv liter skummet eller ekstra lett og en banan og du treffer rundt 1000 kalorier. Masse proteiner og sunne fettsyrer.
  5. Det er også lov å be servitøren om å kutte ut potetene/pastaen/hva enn det skulle være med mer grønnsaker!
  6. Husk at alle disse store gutta også har startet et sted! De fleste på et treningssenter - meg inkludert - er der for å jobbe med seg selv og følgelig er fokuset deretter. Drit i hva andre måtte mene. Fortsett å gjør greia di og jeg kan garantere at du slutter å være ukomfortabel ganske fort. Du konkurrerer kun med deg selv og ingen andre. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tenkt noe over om andre rundt meg er dårlig- eller mindre trent og sånn tror jeg det er for de aller, aller fleste 😊
  7. Skjønner ikke hvorfor du spør om råd her inne, du konkluderer jo alltid med at det motsatte av det du rådes til er det riktige. Du hadde gjort lurt i å høre på @NoBro. Fortsett å slank deg så får du lære av egne feil. Om du tror at du kommer til å se stram ut med null muskelmasse så får du bare kjøre på.
  8. Hvilket program er dette @Angelish? Link?
  9. Hva legger du i "mer fremtredende muskler"? Mer definert?
  10. 😂😂👆🏼
  11. Det kommer helt an på hva du liker og hvordan kroppen din responderer på de ulike tilnærmingene. Fire dager oppdelt i overkropp/underkropp kan funke helt fint, akkurat som tre dager med fullkropp kan funke helt fint. Personlig responderer jeg veldig bra på tre fullkroppsøkter i uken og ville nok kanskje anbefalt deg det samme. Desto oftere du klarer å trene en muskel og samtidig restituere tilstrekkelig, desto større muskelvekst vil du kunne oppnå. I tillegg ville jeg ha lagt kardioen til dager du ikke trener styrke. Å kjøre kardio på egne dager og ikke rett etter styrkeøktene er hvertfall det mest gunstige ift muskelvekst. Om du av praktiske årsaker ønsker å gjøre kardio etter styrkeøktene er det ingen krise. Bare sørg for å få i deg bra med mat i etterkant 😊
  12. Du har seks øvelser på bryst og to ryggøvelser. Noen grunn til dette? Programmet vil sikkert gi deg fremgang om du er noenlunde fersk i gamet men push/pull ratioen bør du gjøre noe med. Jeg ville ha flytta pushups til å være første øvelse på den andre overkroppsdagen, tatt bort fronthev og lagt til 6-8 sett med ryggtrening fordelt på de to overkroppsdagene, for eksempel chins og hantelroing
  13. Det @Akse sier. Plis ikke kjør 16 sett på biceps med et underskudd. Ikke gjør 16 sett på overskudd heller
  14. Om du ønsker å "stramme opp" kroppen er definitivt styrketrening veien å gå. Hvordan trives du med styrketrening og hvor ofte kan du trene? Vil i første omgang anbefale deg et fullkroppsprogram tre ganger i uken