Gå til innhold

getsome

Medlemmer
  • Innholdsteller

    97
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1
  1. Andre som bruker programmet Wendler 531?

    Lenge siden det var noe liv her! Har planer om å teste ut Wendler utover høsten og vinteren men har bare tre dager til rådighet. Noen som har gjort det over tre dager selv og har eventuelle tips og råd før jeg drar i gang? Tenkte å kjøre BBB i tillegg til 5/3/1, usikker på assistanse enda. Vet programmet opprinnelig går over fire dager men tidsklemme osv
  2. Ned i vekt med samme vekt

    En kilo fett er større i volum enn en kilo muskler. Kan det være at fett/muskel-ratioen har forandret seg? At du har gått ned i fett men lagt på deg tilsvarende i muskler. Da vil man kunne se mindre/tynnere ut men veie det samme.
  3. På bildene du refererer til har jo ansiktene forandret form grunnet en ganske heavy fettreduksjon akkurat som @Akse påpeker over her. Huden har ikke blitt "strammere" fordi de har fått mer muskler. Laaaawd
  4. God og rimelig proteinpulver?

    bulkprotein.no jordbærsmak 👊🏼
  5. Rygg/nakkesmerter

    Bare å oppsøke manuellterapeut!
  6. Rygg/nakkesmerter

    I Tromsø vet jeg ikke men sjekk Google 😊 Ganske sikker på at det er nerverelatert ja uten at jeg egentlig sitter på kompetanse til å stille noen diagnose her. Iom at det sitter i rygg/nakke kan det sikkert være greit å få tatt et bilde av ryggraden din for å utelukke eventuell skiveutglidning. Om du ikke finner noen aktuelle behandlingssteder i Tromsø og plagene vedvarer ville jeg dratt tilbake til fastlegen og bedt om det. Får avvente å se om det er noen med mer peiling enn meg som svarer her. Kanskje Kjetil jeg tagga i forrige innlegg dropper innom!
  7. Rygg/nakkesmerter

    Med tanke på problematikken her med bortdovne armer, prikking og stikking høres det veldig ut som dette er nerverelatert. Iom at det vedvarer ville jeg hvertfall anbefalt deg å stoppe opp helt med treningen til du finner ut hva dette dreier seg om. Nakke og rygg er ikke noe å tulle med. Sannsynligvis er det ikke noe superalvorlig men det er best å være på den sikre siden når det kommer til skader. Om fastlegen ikke tar deg alvorlig ville jeg oppsøkt Trening og Rehab på Hasle, som drives av @Kjetil Larsen, han har hvertfall vist stor kompetanse her inne og har svaret på det aller meste av treningsrelaterte plager/skader. Eventuelt en privatklinikk om du ikke holder til i Oslo. Lykke til!
  8. Iom at han andre her ikke svarer ble jeg veldig nysgjerrig på hva symptomene du beskriver kan bety @Kjetil Larsen???
  9. Farmerwalks og shrugs er også alternativer
  10. Varianter av sidehev, pecdec flyes, statiske øvelser som hercules hold i kabel, scapular pushups og pullovers med strake armer. Blir jo veldig begrenset av å ikke kunne bøye albuene samtidig som øvelsene egner seg best på lavere vekter men noen av øvelsene over vil kanskje kunne bidra til å vedlikeholde noe 😊
  11. enkel kaloririk frokost

    2 skiver grovbrød med en hel boks makrell i tomat, toppa med majones. Suppler med en halv liter skummet eller ekstra lett og en banan og du treffer rundt 1000 kalorier. Masse proteiner og sunne fettsyrer.
  12. Spise ute

    Det er også lov å be servitøren om å kutte ut potetene/pastaen/hva enn det skulle være med mer grønnsaker!
  13. Tråden for dumme spørsmål!

    Husk at alle disse store gutta også har startet et sted! De fleste på et treningssenter - meg inkludert - er der for å jobbe med seg selv og følgelig er fokuset deretter. Drit i hva andre måtte mene. Fortsett å gjør greia di og jeg kan garantere at du slutter å være ukomfortabel ganske fort. Du konkurrerer kun med deg selv og ingen andre. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har tenkt noe over om andre rundt meg er dårlig- eller mindre trent og sånn tror jeg det er for de aller, aller fleste 😊
×