getsome

Medlemmer
  • Innholdsteller

    53
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Noe diverse men mest hard hitting hiphop...
  2. Ikke kjør kun cardio og underskudd, det er som å be om å miste alt av muskelmasse. Hvor lenge har du trent styrke? Jeg ville anbefalt et fullkroppsprogram tre ganger i uken ala 5 x 5 og et moderat underskudd. Kanskje du til og med bygger litt muskler parallelt med slankingen om du er forholdsvis fersk i gamet. Suppler gjerne med litt cardio om du vil det, men fokuset ville jeg lagt på styrke og kosthold.
  3. @NoBro kjenner jeg deg rett så har vel du noen velmente råd?
  4. Disse trådene blir like morsomme hver gang 😂
  5. Hvorfor fortsetter du å spørre her inne? Har vanskelig for å tro at det ikke finnes nok kompetanse i apparatet rundt en tippeligaklubb. Antar at det finnes kyndige innenfor både styrketrening og kosthold der, i det minste kyndige nok til å besvare spørsmålene du stiller.
  6. Vel, de har rukket å oppdatere siden med Melgalvis, Rafn, Kippe, Krogstad og Ajeti som alle ble signert i desember/nå i januar så at siden ikke er oppdatert er jo bare tull. Ro, ro til fiskeskjær 🎼 Ro Kim Tony!
  7. Kimtony du er jo bare helt retardert. Nylig tatt opp i A-stallen til LSK? Hvilken av spillerne LSK har signert er 95-modell? Jeg bare spør 😂
  8. Hahahhaah gresk gud og deltidsarbeider hos Cirkus. Tipper det er deltidsstillingen som hadde vært det avgjørende for dama til @NoBro 😂😂 Sorry ass @NoBro men du har møtt din overmann her
  9. 😂😂
  10. Lol hva forventer du egentlig? Hva tenkte du å gjøre etter de to månedene? Interessert i å høre hvor mye du mener det er mulig å pakke på seg ila to måneder, eventuelt hvor kort tid jeg burde ha brukt på å gå Fra 65 til 90 kg. Opplys meg 🙂
  11. Tre økter i uken og masse god mat har tatt meg fra 65 til 90 kilo på 3-4 år så ja, man får absolutt "bygd noe særlig muskler" med tre økter i uken. Spis i overskudd og sørg for progresjon. Styrketrening trenger ikke å være kvantefysikk.
  12. Hehehhe hvor trener du @NoBro? Spørs nok om tiden du refererer til er long gone. Jeg er født i 87 så skal ikke påberope meg å være en del av nevnte æra men ler daglig av disse som står å flexer seg røde med mobilkamera litt diskret plassert for å få knipsa et bilde. Man finner nok de samme typene overalt men av erfaring virker det som at det er verre visse steder enn andre. Har ikke vurdert å joine en styrkeklubb da?
  13. Om du gjør programmet som det er ment og bøyer tre ganger i uken ville jeg kjørt toppsett-varianten på markløft med samme begrunnelse som i innlegget over. Har du med pendlayroing også eller en annen form for fremoverlent roing?
  14. Prøv deg fram du @sondre_n 😊 Som de to over her påpeker kan det også funke fint med straighte 5 x 5 men min erfaring med 5 x 5 (programmet) er at korsryggen og ryggen generelt får mye juling av hyppig bøying og tung roing. Glemte forsåvidt å spørre om du trener 5 x 5 som i programmet eller om du bare har tatt med deg prinsippet over i markløft? I programmet er jo meningen å kjøre toppsett, nettopp fordi ryggen får mye juling av de øvrige øvelsene. Uansett er hva som funker gjerne avhengig av ulike faktorer som samlet volum, volumtoleranse, matinntak osv men det er lite vits i å gjøre det så komplisert. Rådet mitt er derfor å prøve ut begge deler å se hvordan kroppen din responderer på det og hva som passer deg best. Om det tar så lang tid å restituere deg fra straighte sett med 5 x 5 at det går ut over de andre øktene ville jeg definitivt kjørt toppsett. Spis godt å tren hardt så vil resultatene komme!
  15. Personlig ville jeg startet på en lavere vekt på det første settet og heller spart mest mulig krutt til toppsettet. Toppsettet skal være så nært 5RM som mulig. Om du har noen reps i reserve så gi deg på fem uansett. Det er bedre å løfte med litt i overskudd enn å hele tiden gå til "failure". Tålmodighet er nøkkelordet, det tar tid å bli sterk 😊 Jevn progresjon over lengst mulig tid er det du bør strebe etter og det er dumt å nå et platå tidligere enn nødvendig på grunn av for lang restitusjonstid eller for stort volum. Det er mine two cents.