Gå til innhold

lisemk

Medlemmer
  • Innholdsteller

    219
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1
  1. Kramper - hvilke tilskudd / øvelser?

    Har hørt at magnesium kan hjelpe mot kramper.
  2. Hvilken idrett har best fysikk?

    Uten tvil: turnere. Fantastiske kropper! Jeg mener også at en turner omtrent vil klare hvilken som helst idrett! Smidighet, balanse, spenst, styrke; de har liksom alt!
  3. Nutella havrelapper!

    Herregud, de så gode ut!
  4. Min før og etter.

    Helt utrolig, du er en virkelig inspirasjon!
  5. Rate my workout!

    Tusen takk for raskt og utfyllende svar, Oddis! Jeg tar det til meg og tar pullups/roing og militærpress/benkpress annenhver trening. Prøver da også å legge knebøy til i programmet igjen, tok det ut i vår da jeg oppdaget at jeg hadde så dårlig teknikk + bekkentilt, men har heldigvis lært litt mer nå, så får jeg bare bite tenna sammen og tøye Er det greit å ta knebøy/strakmark annenhver gang da, eller bør jeg kjøre begge øvelsene?
  6. Dagens negative

    Tomt for sjokolademelk
  7. Rate my workout!

    Jeg ønsker gjerne tilbakemeldinger på treningsprogrammet jeg kjører for tiden. Trener dette 2-3 ganger i uka + en kondisjonsøkt. Jeg har trent styrke i et par år, (og kondisjon(gruppetimer) i flere år uten resultater). Målsetningene mine er å bli sterk (konkret: klare pullups), få en fin og muskuløs kropp og hindre vondt i rygg (får det av å sitte på kontoret) Oppvarming: Rygghev/Glutebridge/Goblet squat 2-3 sett, 12 rep på hver, ingen eller lette vekter Hoveddel: Strakmark, 3 sett, opp til 12 rep Utfall med manualer, 3 sett, opp til 12 rep Benkpress, 3 sett, opp til 12 rep Militærpress, 3 sett, opp til 12 rep Fremoverbøyd roing med stang, 3 sett, opp til 12 rep Pullups, så tungt jeg klarer (oftest med strikk) og så mange jeg klarer 1 beins glutebridge på kasse, 3 sett opp til 12 rep 1 beins glutebridge på kasse vurderer jeg å bytte om det å ta med begge beina i bakken og heller med stang over meg. Men er det noe forskjell på hvilke muskler det trener? Bør jeg heller ta glutebridgen sammen med beinøvelsene i starten? Jeg bruker så fryktelig lang tid på dette.... Er det noe jeg kan kutte ut?
  8. Omg, så sterke dere er! Selv har jeg vel aldri tatt mer enn 50kg (strake markløft), sliter veldig med grepet, men blir virkelig inspirert av dere!
  9. Ukas tilbud

    10-kroners marked på ICA Supermarked denne uka! Laksefilet og gresk yoghurt skal kjøpes inn her, får prøve å unngå alle 10-kr fristelsene, flest usunne varer dessverre.
  10. Klare pullups uten hjelp Løpe opp Grefsenkollen fra Storo uten å måtte stoppe/gå Klare å stå og gjerne gå på henda... Men har ikke begynt å prøve meg på det en gang
  11. Voksing

    Beauty Studio på Løren, smertefritt og billig BeautyStudio - Beauty Studio
  12. Tips mot uren hud

    Jeg fikk skikkelig problemer med uren hud for et par år siden, etter at jeg hadde brukt noen tabletter for senebetennelse som endte med skikkelig acne-bivirninger. Løsningen min har vært dyr, men jeg har aldri hatt så fin hud som jeg har nå. Begynte med Diane p-piller, MD Formulations (rens, serum, fuktighetskrem) og tok MD syrebehandlinger over en tid i salong. For meg var det essensielt å finne en flink hudpleier som klarte å "lese" huden min, hadde prøvd utallige ting, kremer, osv, til og med Exuviance, som mange skryter av, men det funket ikke for meg. Nå er jeg helt MD-freak og tør ikke prøve noe annet :cool:
  13. Hundetråd (voff voff)

    Jeg har såååååå lyst på hund! Noen tips til hvordan overtale sin bedre halvdel? Begge har for såvidt hatt hund før og er vant med dyr, så det skal ikke være noe problem!
  14. Så bra jobba! Gratulerer med flott resultat! Kan du dele hemmeligheten? ;-)
  15. hva vil DU ha ?

    Hadde dødd litt om typen hadde disket opp med dette: Forrett: hjemmelagd gnocchi Hovedrett: kalv med grønn salat Dessert: sjokoladefondant
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her