Even123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Er interessert i å prøve nybegynnerprogrammet som ligger her: http://styrkeloft.no/treningsprogram Jeg løfter utstyrsfritt. Hvordan kan jeg få dette programmet til å fungere til utstyrfri løfting?
  2. Så selv om det gjør litt vondt, så går det greit å trene?
  3. Går det greit å trene selv om man har muskelknuter?
  4. Tunfisk og makrell i tomat sammen med brød funker gull på tur.
  5. Skal gi dette programmet et forsøk om et par uker
  6. Kjenner godt til dette. Brukte det nylig da jeg hadde muskelknuter i brystet, det fungerte bra, men var ganske så smertefullt Men merker du noen form for redusert prestasjon pga muskelknutene?
  7. Hvor ofte vil du anbefale at jeg egenmassere da?
  8. Hvor ofte skal jeg gjøre dette, og hvor lang tid bør det ta før muskelknuten er borte?
  9. 4 - 5 ganger daglig. Ruller ca. 5 cm frem og tilbake der jeg har vondt, hvis du skjønner
  10. Har en muskelknute i ræva. Kjenner det godt ved markløft, knebøy og pendlayroing. Bruker egenmassasje med tennisball for å løse opp muskelknuten. Har holdt på slik i 2 dager og det er enda ikke helt bra. Begynner å bli litt utålmodig
  11. Hvor lang tid tar det å løse opp en muskelknute?
  12. På dag 4 står det at man skal ta medium tung benk annenhver uke. Hva innebærer medium tungt? 3-4 reps før failure?
  13. Hvor lange pauser skal man ha mellom settene i benkpress/knebøy når man skal ta 30 reps totalt?
  14. Jeg har trent starting strength - programmet en stund og hatt gode resultater med det. Det eneste problemet er at det er kun 3 ganger i uken. Forslag til gode program for styrkeøkninger som går over 4/5 dager i uken?