Gå til innhold

Even123

Medlemmer
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Er interessert i å prøve nybegynnerprogrammet som ligger her: http://styrkeloft.no/treningsprogram Jeg løfter utstyrsfritt. Hvordan kan jeg få dette programmet til å fungere til utstyrfri løfting?
  2. Muskelknuter

    Så selv om det gjør litt vondt, så går det greit å trene?
  3. Muskelknuter

    Går det greit å trene selv om man har muskelknuter?
  4. Turmat?

    Tunfisk og makrell i tomat sammen med brød funker gull på tur.
  5. "B30" , kom deg til neste nivå!

    Skal gi dette programmet et forsøk om et par uker
  6. Muskelknuter

    Kjenner godt til dette. Brukte det nylig da jeg hadde muskelknuter i brystet, det fungerte bra, men var ganske så smertefullt Men merker du noen form for redusert prestasjon pga muskelknutene?
  7. Muskelknuter

    Hvor ofte vil du anbefale at jeg egenmassere da?
  8. Muskelknuter

    Hvor ofte skal jeg gjøre dette, og hvor lang tid bør det ta før muskelknuten er borte?
  9. Muskelknuter

    4 - 5 ganger daglig. Ruller ca. 5 cm frem og tilbake der jeg har vondt, hvis du skjønner
  10. Muskelknuter

    Har en muskelknute i ræva. Kjenner det godt ved markløft, knebøy og pendlayroing. Bruker egenmassasje med tennisball for å løse opp muskelknuten. Har holdt på slik i 2 dager og det er enda ikke helt bra. Begynner å bli litt utålmodig
  11. Muskelknuter

    Hvor lang tid tar det å løse opp en muskelknute?
  12. "B30" , kom deg til neste nivå!

    På dag 4 står det at man skal ta medium tung benk annenhver uke. Hva innebærer medium tungt? 3-4 reps før failure?
  13. "B30" , kom deg til neste nivå!

    Hvor lange pauser skal man ha mellom settene i benkpress/knebøy når man skal ta 30 reps totalt?
  14. Jeg har trent starting strength - programmet en stund og hatt gode resultater med det. Det eneste problemet er at det er kun 3 ganger i uken. Forslag til gode program for styrkeøkninger som går over 4/5 dager i uken?
×