Kent

Medlemmer
  • Innholdsteller

    571
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kent

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 21. mars 1991

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Mann
  1. De er store i størrelsene, jeg er 44 til vanlig å må ha 43 i disse så tror nok de vil passe bra!
  2. Selger et par blå reebok vektløftersko i størrelse 44 da disse ble for store for meg etter å ha brukt de noen uker. Ny pris ligger på rundt 1200 kr så selger de for under halv pris da de er pent brukt til 500,- [ATTACH]146412[/ATTACH] Se bort ifra knevarmerne på bildet
  3. Kan du ta et bilde? Usikker på er størrelsen, jeg er 44 eller 44,5..så fordelen med å kjøpe i butikk er byttinga.. Skal få prøvd størrelse hos noen på styrkeklubben her asap, så kan jeg gi beskjed.
  4. Kan du si noe om i hvilken stand de er i? Ser det fortsatt nye ut? Brukt hvor ofte per uke i de 2 månedene?
  5. Rogue Ohio lifting belt fra roguefitness.com. Blir litt dyrere med frakt, men er verdt pengene. Da har du et belte for resten av løftekarrieren
  6. Kjørte 5'ere på 40 kg ekstra sist jeg kjørte tungt! Brukte 4x4 for å bli fort sterk. Start med en lav belastning og øk 2,5 kg per uke.
  7. Baseøvelser er øvelser som involverer mange muskelgrupper samtidig. Knebøy, markløft, benkpress/pushups og pullups blir sett på som base. Bygg programmet rundt disse øvelsene og suppler med de "stram rumpe" øvelsene.
  8. Rippetoes starting strength! Bygg grunnstyrke med Rippetoes Starting Strength - Fitnessbloggen
  9. Ville f.eks kjørt 2-3 dagers fullkroppsprogram. Fokusert på baseøvelser! 5 øvelser per dag. Søk litt innpå fitnessbloggen, ligger masse gode program ute. Gode øvelser for setemuskulatur: markløft (vanlige og strake), dype knebøy, utfall, hip thrusts/glute bridge. Suppler styrketreninga med litt jogging så vil det bli bra;)
  10. En kombinasjon av styrketrening og kondisjon vil være det beste. Supplerer du dette med et sunt kosthold vil det gå riktig vei:) Fokuser på baseøvelser med riktig teknikk. 2-3 dagers fullkroppsprogram eller noe i den gata. Viss du interesserer deg for kampsport så er det jo bare å kjøre på og melde seg inn et sted;)
  11. Brystøvelser som pushups i forskjellige varianter, skråbenk med hantler/stang. Så vil det hjelpe å legge på seg litt i vekt da dette problemet ikke vil bli like framtredende
  12. 200 kg i mark, 150 i bøy, 120 i benk ! Så satser jeg på å klare 10 muscle ups:)
  13. Gainomax toffee-smak!
  14. Er vel mikrobelastning viss jeg skal prøve å oversette til norsk, dvs at du kan øke belastningen på en øvelse relativt lite fra gang til gang. De fleste gyms har bare 2 kg sprang mellom hantlene, mens det hadde vært mer gunstig med 1 kg sprang.. Det blir fort stagnering viss man f.eks løfter 30 kg hantler i uke 1, 32 kg i uke 2 osv.