Gå til innhold

Ninakri

Medlemmer
  • Innholdsteller

    32
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. enkel kaloririk frokost

    havregryn, med egg i og banan, blåbær og mandler som topping
  2. Mamma kroppen

    Sjokoladen venter jeg med til lørdager, og ikke spiser jeg heller så mye mellom måltidene. Dette er det jeg stort sett spiser : Havregrøt til frokost, omelett eller tunfisksalat til lunsj, middag som er feks fisk eller magert kjøtt. I tillegg drikker jeg to kopper kaffe med litt skummet melk i, og litt grapefrukt, eller noe bær. Trening: 2 dager i uken styrke ( får dessverre ikke gjennomført flere) to ganger i uka løper jeg HIIT 1 min spurt, 2 min gå pluss at jeg går på fjellet ca 1-2 ganger i uka. Må jo nesten leke litt og være med minsten også :-)
  3. Mamma kroppen

    Vel, overskriften sier vel kanskje sitt.. når jeg gikk gravid med mini i magen la jeg på meg litt for mye og de kg sitter som sement! Jeg har i over ett år forsøkt å gå ned fordi jeg ønsker å komme meg inn igjen i klærne mine, men det er jammen meg ikke lett. Jeg har forsøkt å leve på 1400kcal, trener både styrke og utholdenhet. Er dessverre ikke alltid jeg får gjennomført det så ofte som jeg ønsker, men har som mål å trene styrke to ganger i uken, ellers så går jeg på fjellet med han i meis, eller at jeg jogger. Alt ettersom. Var en periode i vinter at jeg klarte å gå ned 5 kg, men når han begynte å rote om natta så kom de på igjen Nå begynner det å nærme seg til at permisjonen min er over og jeg har bokstavlig talt ikke noe å ha på meg (fordi jeg har godt mye i joggeboukse) og jeg begynner rett å bli desperat etter å gå ned! Trenger derfor tips på hva jeg kan gjøre. Det nye jeg prøver på er å stenge kjøkkenet etter kl. 18.30...
  4. Hjelp til å sette realistiske mål

    Jeg tror det er viktig at du må finne dine egne mål for å kunne klare å oppnå de. På den måten har du mer "eierskap" til målet og du vil desto jobbe hardere for å klare å oppnå målet.
  5. Når man har mistet gnisten...

    Slik er det noen ganger, og dørstokk mila er ekstra lang. Jeg er sikker på at du finner gnisten tilbake en dag, i mellomtiden må en bare ta seg ekstra godt i nakkeskinnet. Jeg har det slik med kostholdet mitt for tiden. Jeg er dritt lei av å hele tiden tenke at jeg må spise sunn mat, og få dårlig samvittighet når jeg tar meg noe søtsaker ( noe som har vært hver dag i det siste)
  6. Hva skal man gå etter...?

    Hei:-) Dette var en fin og inspirerende tråd :-) Godt å se at det ikke er bare "muskel mennesker" med ekstrem lav fettprosent her inne :-)
×