Harit

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 735
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Days Won

    2

Harit last won the day on September 24 2016

Harit had the most liked content!

Om Harit

  • Rang
    Fitnessblogger
  • Bursdag 18. nov. 1989

Nylige profilbesøk

1 005 profilvisninger
  1. Bare hyggelig Du kan godt ta kreatin sammen med proteinpulveret ditt om det var det du tenkte på. Sånn doseringsmessig skal en strak teskje av kreatin hver dag være nok. Det at du prøver å gå opp i muskelmasse ved hjelp av styrketrening vil automatisk få deg ned i fett%. Etter at du har lagt på deg en betydelig mengde med muskelmasse vil det faktisk se ut som om du har gått ned i fett% selv om du egentlig har den samme fett% fra da du begynte, dette pga at fettet nå har en større flate å distribuere seg over. Derfor kan du se an om du vil gå ned i fett% i etterkant, da det kan hende at du er fornøyd der du allerede er. Om det ikke er tilfellet kan du alltid manipulere kostholdet ditt for å få fettet til å slippe ytterligere. Du må ikke være redd for å bli "bulkete" som følge av styrketreningen. Eneste måten du som jente kan bli bulkete på er hvis du er villig til å bruke syntetiske mannlige hormoner, noe som jeg regner med at du ikke er. Det som egentlig kommer til å skje er at du vil ende opp med en strammere kropp med fine former samt feminine muskler
  2. Det skal gå helt fint det, ser ikke noe grunn til at det blir en overdosering. Men jeg ville f.eks ha byttet ut PWO"en (antar at du bruker et produkt ala I'M FU#KED UP eller noe liknende som er populært nå til dags) med en kopp sterk kaffe eller 1 stk 200 mg koffeinpille, dette pga at de 2 sistnevnte er mer økonomisk samt at du egentlig ikke trenger sånne dyre preworkout produkter. Fatburner kapsler hadde jeg styrt unna, helt ubrukelige greier. Ser også ingen grunn til å bruke BCAA under trening med mindre det er i en diettsammenheng eller om du periodisk faster og spiser dagens første måltid etter treningsøkten. En god nattesøvn + nok mat + kaffe før trening overgår alt av trendy preworkouts som finnes om du spør meg. Til syvende og sist, hvis du liker å gjøre det slik som du gjør og det er det som motiverer deg og gir deg økt treningsglede samt at det ikke tærer så mye på økonomien din, for all del go for it
  3. Jeg lever mest i loggboka mi enn andre steder på forumet, da flere av "mine" bae's og bro's sjekket ut for godt herifra. Things ain't the same no more. #TheFeelsAreReal
  4. Fikk denne mailen i dag, dette er jo utrolig kjedelig Imports of Vitamin D-3 Banned in Norway from 1st October 2015. At BigVits, we have been informed that the Norwegian Government has decided to prohibit the general public importing their own D-3 vitamins from 1st October 2015.. We are totally at a loss to understand this legislation. Vitamin D-3 is being investigated for its health benefits in many universities round the world, particularly UK and USA. Consequently, every few weeks we are hearing of new benefits and uses being discovered or confirmed. At BigVits, we are not medics and consequently cannot advise you as to the suitability or dose of D-3 and you should always check with your own health care practitioner. What we can say is that despite selling many thousands of tubs each year, we have never come across any concern or reservation about taking it. Indeed, just the opposite. We hear many claims which seem so good, we tend to discount them until we hear more. This week alone one of the BigVits team was on the phone with a medic from a Multiple Sclerosis Clinic who was explaining how they now stock D-3 as a norm because doctors are prescribing their MS sufferers with 2000iu and 5000iu. They actually rang arranging supplies from us in larger quantities. To me, a personal opinion would be that there may be some external interest, possibly Drug Company influence with the government – otherwise, why would any government stop the public from buying their own medical products which have proven to be so advantageous to health.
  5. Body of Lies (2008) Moneyball (2011) Sleuth (1972)
  6. Bør vel ikke komme som en overraskelse mtp dagens kroppsbygging, om det hender påstandene hans stemmer.
  7. Score: 72.4 Intermediate Squat: 71.8 [intermediate] Floor Pull: 74.1 [intermediate] Horizontal Press: 77.7 [Proficient] Vertical Press: 60.1 [intermediate] Pull-up: 78.5 [Proficient] Alt kan forbedres her i gården
  8. http://www.dagbladet.no/2015/04/07/kultur/trygdekontoret/nrk/thomas_seltzer/tv_og_medier/38574138/ Må innrømme at jeg døde litt på "Kari Jack-off-son" og "Stay tryygdaa".
  9. Qourn produktene er helmaks! Du har spennende kasserolle retter og gryteretter i vente for å si det sånn :happy:
  10. I påsken 2012 var det en fyr på gymmet som var helt bombesikker på at jeg var full av steroider siden jeg hadde en "unaturlig" rask fremgang når det kommer til baseøvelsene og t.o.m fysikkmessig. Jeg avkreftet dette der og da, men da ble jeg også beskyldt for å lyve. Fast forward høsten 2014 og utover. Nå som han samme fyrn har utviklet 10 år med gains på overkroppen, *hint*, sprer han rykter om at jeg er så VELDIG SENESTERK. Og da tenkte jeg bare "BITCH PLEASE, du kunne også ha lagt til at de lifetime drug free låra mine vasker gulvet med hele underkroppen din". #legdayNotEvenOnce
  11. http://www.bodybuilding.com/fun/bodies-of-work-volume-3.html And wait, there's more! Dette er tydeligvis bare volum 3.
  12. Tror jeg har det samme greiene selv. Den ene gangen gjorde det så sinnsykt vondt at jeg trodde jeg skulle kaste opp, dette var under tunge sett i bøy. Jeg har gjort disse øvelsene i 2 uker nå, og har opplevd en 80 % forbedring. Men alt går til helvete igjen hvis jeg kjører mer enn 50 kg i bøy
  13. HAHAHAHAHAHA!! Bra sjefen din skjønte det tilslutt da God bedring