Gå til innhold

FiveFingers-love!


Gjest ekko

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Noen som har erfaringer med denne siden: Vibram five fingers,vibram fivefingers norge,vibram five finger ?

Det er jo latterlig billig, men google-translate norsken gjør meg jo mistenksom...Hvis ingen roper varsku, tar jeg sjangsen og kan holde dere oppdaterte på evt. svindel eller falske varer, for prismessig ser jo dette ut som en gullgruve for vff-frelste :barefoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med denne siden: Vibram five fingers,vibram fivefingers norge,vibram five finger ?

Det er jo latterlig billig, men google-translate norsken gjør meg jo mistenksom...Hvis ingen roper varsku, tar jeg sjangsen og kan holde dere oppdaterte på evt. svindel eller falske varer, for prismessig ser jo dette ut som en gullgruve for vff-frelste :barefoot:

Når noe virker for godt til å være sant, er det mest sannsynlig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Samme lenke som over, men direkte til produkter:

http://www.barefootrunning.no/produkter_vibram_fivefingers.htmlNoen som har hatt Bikila, den originale, og prøvd noe annet som er like mykt og behagelig?

Mine tre år gamle har begynt å dø, slitasjehull mellom tær, gummien har begynt å løsne etc etc. Prøver å reparere litt med superlim, men burde anskaffe et nytt par snart.

Har KSO trek sport og, men de er for harde og gir for liten følsomhet, ikke behagelige for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vet ikke om dette har vært diskutert tidligere i tråden, men jeg prøver meg på å høste noen erfaringer. Jeg har trent og løpt en stund (på-av to år) med Nike Free (brukte gode, gamle "madrassjoggesko" tidligere). Har slitt ut et par, og er godt i gang med å slite ut et nytt par. Holder på med å trene meg opp til halvmaraton til våren, og har blitt mer og mer lysten på å prøve FiveFingers. I går tok jeg steget, og bestilte et par Bikila LS.

Det jeg lurer på er om det er noen her som har erfaring med overgangen fra Nike Free, eller liknende "framfotjoggesko" til FiveFingers? Kan jeg forvente at jeg allerede har trent opp en del av stabiliteten i foten? Jeg løper for/midtfot, og opplever sjelden noen særlig treningsverk i beina etter en løpeøkt. Med mindre jeg løper lengre enn en mil, men jeg tenker det har mer med at det er lenge siden jeg har løpt lange distanser og er i ferd med å trene meg opp igjen.

Ser veldig fram til å prøve ut nyskoene. Men jeg er selvfølgelig redd for å være for overmodig i begynnelsen, og spolere treningsplanen med skader/overbelastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...