Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser mest likt innhold fra 11. okt. 2016 i alle områder

  1. 2 liker
    Her har jeg før og etter trent i 10 år. Har ikke så mye mindre fett på etter-bildet, men ser tynnere ut.
  2. 2 liker
  3. 1 liker
    Haha javisst. Koser meg med snop og chips i helgene, og siden jeg er med i en ølbryggergjeng, blir det konsumert en del øl også. Jeg forsøker egentlig bare å holde vektøkningen lav i perioden jeg bygger (denne høsten for eks), og så kjører jeg heller noen kortere dietter til våren for å skrelle av litt fett og for å definere mer. Størst endring hadde jeg nok etter første året. Styrkeøkningen og muskelveksten er helt klart størst i begynnelsen, men jeg har hatt jevn progresjon etter det også. Ellers er det mye genetikk som avgjør hvordan en kan se ut og livsfase ifht trening og restitusjon. Jeg for eksempel har 2 barn som er 5 år og 7 år gamle nå. Merker det også på treningen at jeg restituerer meg bedre nå, enn jeg gjorde for 4 år iden da de var 1 år og 3 år gamle..
  4. 1 liker
    Altså, styrketrening kan for å si det enkelt kun bygge muskler og gjør de musklene du trener større og sterkere. Fettforbrenning er en helt annen prosess og vi kan ikke styre hvor på kroppen fettet skal forbrennes først og sist. Normalt sett forsvinner det litt fett jevnt over hele kroppen. Som du ser på bildene av SterkARE over her så har han mistet mye fett uten styrketrening og redusert magefettet uten å trene styrke, men som du ser på nederste bilde ser han mye bedre ut fordi han har bygget muskler og ser mer atletisk ut. Han har litt mindre fett på det nederste bildet i tillegg til mer muskler, men om han hadde hatt like mye fett på begge bildene ville han uansett sett tynnere (les:mindre fett) ut på nederste bilde, fordi mer muskler gir illusjon av mindre fett. @SterkARE tror siste setning du skrev over her kan misforstås litt
  5. 1 liker
    Du forbrenner ikke mer fett på magen av å trene mage. Du kan bare trene opp magemusklene som ligger under fettet. Du kan trene et balansert program for hele kroppen og fokusere på matvalg, så vil alt dette løse seg selv
  6. 1 liker
    Bygging og deffing. Er derfor det er Biorytmisk kosthold. Poenget er at kroppen skal fungerer best mulig ut i fra biorytme, så om du skal bygge eller deffe følger du samme spisemønster men bare regulerer på matmengden.
  7. 1 liker
    Skummet bare raskt igjennom.. Den funker nok, men det betyr ikke at det er noe bedre enn en litt mer moderat approach. Det er i prinsippet snakk om høydager og lavdager, og at karb skal inntas rundt trening. Musklene faller ikke av deg om du ikke bøtter nedpå haugevis med karbpulver lite etter siste rep er ferdig. Dietten høres hardcore ut og intuitivt ville man tro at massevis av protein og karb etter trening vil gjøre deg til en maskin, men kroppen fungerer ikke alltid slik vi skulle tro.
  8. 1 liker
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her