Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser det mest likte innholdet siden 23. jan. 2018 i alle områder

  1. 4 liker
    Ålreit. Mer muskler på "pipestilkene" da 😂 Snakkes om 6 mnd 😉
  2. 3 liker
    Jeg kan jo alltids legge på meg mer masse men jeg tror ikke det er hovedproblemet. Har ganske greit med masse. Og det har jeg egentlig ikke lyst til å fremheve/markere mer- litt fett over er fint, blir det for markert blir det "mann".. men kan se ut som jeg må velge mellom "mannearmer og fin rumpe" eller "trente damearmer og dissefu" 😂 jeg mener, timeglass er jo feminint men dette her er jo ikke akkurat en "fit" bakende. Altså, det er jo bare å prøve? Jeg kan gå ned 5 eller 10 kilo til og så finner jeg jo fort ut hvor det forsvinner. Og så kan jeg ha det hyggelig og bygge litt ekstra på vei opp igjen om det ikke skulle passe meg.
  3. 2 liker
    Nei, jeg tror nok ikke at plassering av fettceller endres. Men når muskulaturen under huden endrer størrelse og fasong, vil nødvendigvis også huden (hvor underhudsfettet ligger) legge seg annerledes. Som jeg skrev, det er ikke snakk om natt-og-dag forskjeller, men generelt sett fremstår kroppsdeler fastere og strammere jo bedre trent muskulaturen er. Og med tanke på at din fettfordeling er omtrent så nært et ideal man kan komme (min subjektive mening som mann) tipper jeg at roten til misnøyen sitter mest mellom øra dine og dermed vil muligens følelsen av en bedre trent underkropp være det som skal til for å justere selvbildet ditt. Ikke vær så ivrig etter å bli kvitt alt valgflesket som gjør Det Kvinnelige Hoftepartiet til det absolutt beste partiet.
  4. 2 liker
    Din beskrivelse i det opprinnelige innlegget harmonerer overhodet ikke med det bildet, for å si det sånn. "Dissefu" er ikke noe jeg tenker på her, jeg synes proporsjonene er on fleek. Du har jo en ganske så bra timeglassfigur på gang her. Hvis du føler at rumpe og lår er dvaske (for store er de definitivt ikke) så kan du gjerne fokusere på å trene dem, da de dermed vil føles fastere og fettet vil fordele seg noe annerledes (ikke mye, men litt) etter som muskulaturen tar form.
  5. 2 liker
    Litt sent ute kanskje, men jeg gikk lei av alle appene som hadde "3000 unique exercises and 450 routines!", så jeg laget min egen enkle app med et mål; superenkel med full innsyn i mine data uten å betale for et premium-medlemsskap. Resultatet ble så bra at jeg valgte å slippe det i AppStore, helt gratis såklart. Om det skulle være interesse for en android-versjon er dette noe jeg gjerne kan utvikle https://itunes.apple.com/us/app/gymking-workout-log/id1278744103?mt=8 Kom gjerne med forslag til forbedring
  6. 1 liker
    Fullkropp 3 ganger per uke. Ligg 500 kalorier i overskudd hver dag. Det vil gi deg mest gains de 6 første månedene.
  7. 1 liker
  8. 1 liker
  9. 1 liker
    Takker for svar, og har værdt inne på tanken og kutte ned til 2400 etter 4 uka, og 2300 4 uka etter der igjen. Nå skal det sies at 6packet er der, men vil ha den litt mere synelig, der for cutten
  10. 1 liker
    Kan ikke si jeg kjenner igjen beskrivelsen din i første innlegget. Ser unektelig meget bra ut frøken 😌 Av alternativene listet opp over ville jeg nok gått for å utvikle muskulaturen i beina fremfor å kutte mer vekt
  11. 1 liker
  12. 1 liker
    En grunn til at det er litt vanskelig å få svar på slike spørsmål er fordi det er vanskelig å svare på. En kostholdsplan er noe som er tilpasset et individ, det er lagd etter kaloribehov,aktivitet,hva personen liker å spise etcetc. Men jeg har noen synspunkter/meninger om hvordan man kan forholde seg til det å gå ned, beklager at det blir rotete. Kun ment som en diskusjonsstart : Få deg en kalori/måltid app , jeg foreslår "myfitnesspal" Fyll inn alt! ignorer de som kaller det fanatisk, det du vil er å få en forståelse av hva ting er lagd av og hvor mye kalorier de har. Etter hvert trenger du sikkert ikke appen. Forsøk å fylle kaloriene dine med sunn mat som du kan bli mett av, hvis du er mett så går du ikke rundt og tenker på mat/godteri. Nå sier jeg ikke at du skal spise masse kål, men 6kg kål har omtrentlig samme kalorier som 300g Snickers. Hvis du klarer deg uten så mye saus/dressing osv så er det vilt hvor mye du kan spare bare der. Fullkornsprodukter, magert kjøtt, rotgrønnsaker,frukt Et problem er ofte at man spiser den maten man har, pass på at du har den maten du ønsker å spise tilgjengelig. Man trenger heller ikke være sulten selv om man skal spise mindre kalorier, jeg skjønner godt at mange syntes det er vanskelig å slanke seg hvis de kun forsøker å spise mindre av det samme de alltid har spist. Godteri kun på lørdager,kjøpt inn dette godteriet på fredag. Begrens deg til en 100gram med det du vil. Ikke kjøp inn så mye at det er igjen "rester" som frister de kommende dagene. Spis litt ekstra god mat på lørdagen, lag deg noe du liker godt. Noe du kan glede deg til i løpet av uken. Det er fort gjort å glemme hvor godt det er å glede seg til noe når man har råd til å kjøpe seg det man vil hele tiden. Men ikke overdriv det helt, alle kaloriene du spiser ekstra her tar du vekk fra den jobben du har gjort resten av uken.
  13. 1 liker
    Trener du fullkropp 3 ganger per uke får du jo maksimalt utbytte av hver kroppsdel. Så har du 2-3 økter du kan fokusere til utholdenhet. 3 og 4 splitter er bare tull man ikke får noe særlig avkastning av.
  14. 1 liker
    Er du sikker på at synet i speilet gjør deg synonymt tiflreds med tallet på vekta ? For normalvektige/under normalvektige personer så er det veldig sjeldent slik at det å gå ned i vekt faktisk gjør dem mer fornøyde med seg selv. Just sayin`.. Du bestemmer selvsagt selv hva du gjør, men det å sultefore seg selv på 1200 kalorier for å gå ned noen kg fører neppe til noe bra.
  15. 1 liker
    Jeg tar alltid en god porsjon FØR trening, rundt 150-200 gram tipper jeg Da med vanlig sukker, trenger en liten boost før trening funker som f
  16. 1 liker
    Man trenger ikke å forby noenting, alt kan spises i fornuftige mengder. Hvis håndtakene dine forsvinner så er det fordi du spiser færre kalorier, ikke fordi du spiser sunnere mat . Love handles forsvinner fortere hvis du spiser 1900 kalorier sukker og kylling enn om du spiser 2000 kalorier brokkoli og kylling.
×

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her