Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres     

  1. I dag
  2. I går
  3. Siste uke
  4. Orgasme på trening

    Ja det ødelegger teknikken litt. Også vil jeg jo ikke få en orgamse op et fullt treningssenter heh. Men tenker å ta det opp med legen kanskje.
  5. Tips til PT i Bergen

    Hei! Jeg trenger hjelp til å finne en god PT i Bergen Jeg har lyst å komme i "fitness-form", men har ikke et mål om å stille i konkurranse Ønsker å komme i kontakt med noen som har erfaring på området, enten som er PT eller har trent og stilt i konkurranse selv. Noen som har lyst på, eller vet om noen som har lyst på en utfordring?
  6. Tittelen er så treffende at det gjør vondt. Denne her var rett og slett en innertier. Jeg klør i fingrene etter å dele den på FB da jeg er så dritt lei av å se juice cleanser og diverse bullshit dietter bli spredd, men gjør jeg det så får jeg fettfobiker-stempel før jeg får snudd meg.
  7. For meg personlig er det ikke noe problem at folk er feite og ikke gjør noe med det. De om det. Det eneste problemet jeg har er når de samme folkene legger skylden for sin overvekt på andre/annet enn seg selv. Ansvarsfraskrivelse som at det er butikkenes skyld fordi de har for billig/lett tilgjengelig smågodt, eller at det er skolens skyld som ikke lærer de hva som er sunt og usunt å spise, Informasjonen for hvordan unngå overvekt finnes lett tilgjengelig. Blant annet enn i denne artikkelen. Ingen kan forvente at andre skal ta ansvaret for seg. En må gjøre jobben selv. Akkurat som det er normalt å stå opp om morgenen og gå på jobb, dersom en har forventning om å få lønn.
  8. +1 Enkelt fortalt og bra forklart. Problemet er å få de som virkelig trenger å se denne, til å faktisk se denne artikkelen.
  9. Jenter: anbefalinger av frisør i Oslo?

    Oslo Hair & Beauty på Frogner er desidert den beste Frisørsalongen i Oslo.
  10. Kollagen, hvor,?

    Næringsstoff Mengde RI* Vitamin C 90 mg 112% Biotin 30 μg 60% Hydrolysert marint kollagen 750 mg Hveteekstrakt (Triticum vulgare) med ceramider 30 mg Melonjuicekoncentrat (Cucumis melo) 1,6 mg
  11. Kollagen, hvor,?

    Jeg selger i min nettbutikk, med hele 750 mg collagen i. Den du får på apoteket er det 100 mg i
  12. Redusere muskelmasse

    Vel, som har blitt nevnt her før: den eneste måten å få mindre legger på er å slutte å bruke dem så mye som det du gjør nå.
  13. Redusere muskelmasse

    Det er mulig. Men leggene jeg har nå har jeg bygd opp selv ved trening. Hadde ikke det før. Er ikke fysisk umulig å trene de ned igjen, må bare vite hvordan
  14. Tidligere
  15. Orgasme på trening

    Det er visstnok ikke et så uvanlig fenomen som man skulle tro. I en studie rapporterte halvparten av kvinnene at de hadde opplevd det. Jeg vil tro det henger sammen med bekkenbunnsmuskulaturen, og den bruker du jo i alle øvelser. Vet ikke om noen måte å unngå det på (kanskje «gjøre seg ferdig» på forhånd?), alternativet er jo å heller nyte det? Skjønner godt problemet hvis det er distraherende og ødelegger for teknikken, da.
  16. Orgasme på trening

    Okei jeg har et Serriøst problem..😅 før hadde jeg ofte sånn at jeg kunne få orgasme ved magetrening, men nå kan jeg få det av all slags styrketrening!! Noen andre som har det slik?🙈 avogtil lurer jeg på om noe er galt med meg, men har lest rundt forbi at det er ganske normalt ved magetrening, men ikke ved all slags trening? Hindrer meg litt i å gi alt på trening😅😅 tips?
  17. Kollagen, hvor,?

    Hvis du fortsatt ikke forstår noe, så gå til fastlegen din og fortell om problemene dine. Fraråder deg å kjøpe kosttilskudd for kollagen iallefall.
  18. Kollagen, hvor,?

    Poenget mitt er at lovlige kosttilskudd ikke vil gi noen gunstig avkastning for problemet ditt. (Det vil ikke virke). Deca / nandrolone vil fordi øke kollagensyntensen men er per i dag ulovlig fordi det er "bol". http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/002604959090089U
  19. Kollagen, hvor,?

    Kollagen er jo bindevev, som holder ledd sammen. Kollagen er ikke muskler, men det som holder musklene sammen blant annet. Har man "lite kollagen" kan man lett bli utsatt for belastningsskader. Jeg antar at dette er problemet ditt? Da kan du kjøpe den her feks: http://www.collagenplus.no/
  20. Kollagen, hvor,?

    En gang til? Skjønner ikkje
  21. Redusere muskelmasse

    Og andelen 5% som faktisk har peiling på hva de prater om. Jenter er også notorisk kjente for å ha kroppsbilde som ikke er i nærheten av virkeligheten, så at jenter med forkvaklede kroppsbilde støtter hverandre er ingen overraskelse.
  22. Kollagen, hvor,?

    Noen typer "bol" øker kollagensyntensen ganske heftig. Det vil ta rota av problemet ditt. Kjøper du dritt på apoteket kommer du i beste fall til å behandle symptomene. Synd det er ulovlig. Lykke til.
  23. Redusere muskelmasse

    Legger er genetisk, så beklager om du får bare tullete svar, men spørsmålet ditt er latterlig. Ikke rart du får bedre svar på kvinneguiden, der er vel andelen 100% jenter/damer som er misfornøyd med genetikken sin.
  24. Livsstilforandring -> spørsmål

    Den enkleste måten å justere kaloriinntak på er å spise det man vanligvis spiser og bruke målebånd og vekt, går cm eller vekt for mye opp kutter du bare vekk en brødskive eller en liten mengde av det du allerede spiser og ser hvordan det fungerer. Og justerer deretter. Og omvemdt om du går ned for mye, da legger du til litt mat.
  25. Livsstilforandring -> spørsmål

    Jeg la inn tallene dine i denne kalkulatoren, og fikk at ditt kaloribehov hvis du ligger i koma er på ~1400kcal. Du ligger jo åpenbart ikke i koma, så under "daglig aktivitet" må du krysse av det som passer. Du sier du har en aktiv og stressende jobb, så da antar jeg stående jobb (helsefagarbeider?). I tillegg er jo planen din å trene en del, så jeg krysser også av for trening. Da ender kaloribehovet ditt opp på ~3000kcal. Skal man endre vekt, bør man legge seg 300-500kcal over eller under sitt daglige behov, så i ditt tilfelle blir det da 2500-2700kcal/dag. Uten at jeg har stålkontroll på kaloriinnholdet i alt du lister opp, virker det noe snaut. Vil du ha full kontroll bør du logge og veie matvarene og føre et kaloriregnskap, men det er ikke strengt nødvendig. Du sier du driter i kroppsvekt – jeg støtter deg i det. Finn frem målebånd og mål deg en gang i uka eller hver 14. dag. Blir målene mindre er du på rett vei. Ting som er verdt å merke seg: ikke heng deg for mye opp i tallene. Tallet du får fra kalkulatoren er et estimat. Det kan tenkes at det reelle tallet for akkurat deg er noe forskjellig – vi snakker ikke enorme unøyaktigheter, men noen prosent kan det være. Det eneste som betyr noe er resultatene du ser på målebåndet. For øvrig: med 62kg fordelt på 169cm har du allerede et vettugt vekt/høyde forhold. Var jeg deg, ville jeg lagt meg på vedlikehold og fokusert på tung styrketrening. Med noob gainz vil du kunne "veksle inn" fett i muskler i en god stund fremover, du vil bli strammere og mindre, men vekten vil kunne øke (muskler veier mer enn fett, tross alt).
  1. Last inn mer aktivitet
×